Gå til innhold

Nytt skjermkort?

magnus1992

Anbefalte innlegg

Jeg er, i likhet med mange andre, blitt bitt av oppgraderingsbasillen, og tenker å oppgradere systemet mitt. Har en vannkjølt GTX 580 1.5GB på vannkjøling som aldri oversitiger 55 grader, selv på Battlefield 3 ULTRA. Uansett... jeg har lyst på enten 3 skjermer eller en 30". Jeg har hatt begge deler før, og heller kanskje mot 3 skjermer.

Burde jeg kjøpe ett GTX580 og kjøre SLI og surround, eller ett 7970 GHz edt. og kjøre eyefinity? Eventult kjøpe GTX680 og kjøpe 30", da det vel ikke går å kjøre mer enn to? skjermer med (!5/690) kortene. Skjermen jeg har i dag er en DELL 24" 1920*1200 og tenkte da å kjøpe to til av den typen. Eventult finne tre andre med tynn tynn skjermkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du kjøre BF3 på ultra med 3 skjermer så vil vel jeg påstå at du må ha 2 stk, 7970/680 rett og slett siden et kort ikke har nok kraft til den oppløsningen..men hvis du kun vil ha 1 kort, så er vel 7970 det beste for 3 skjermer akkuratt nå, men da må du regne med å måtte skru grafikken ned til high i BF3 i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...