magnus1992 Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Jeg er, i likhet med mange andre, blitt bitt av oppgraderingsbasillen, og tenker å oppgradere systemet mitt. Har en vannkjølt GTX 580 1.5GB på vannkjøling som aldri oversitiger 55 grader, selv på Battlefield 3 ULTRA. Uansett... jeg har lyst på enten 3 skjermer eller en 30". Jeg har hatt begge deler før, og heller kanskje mot 3 skjermer. Burde jeg kjøpe ett GTX580 og kjøre SLI og surround, eller ett 7970 GHz edt. og kjøre eyefinity? Eventult kjøpe GTX680 og kjøpe 30", da det vel ikke går å kjøre mer enn to? skjermer med (!5/690) kortene. Skjermen jeg har i dag er en DELL 24" 1920*1200 og tenkte da å kjøpe to til av den typen. Eventult finne tre andre med tynn tynn skjermkant. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 skal du kjøre BF3 på ultra med 3 skjermer så vil vel jeg påstå at du må ha 2 stk, 7970/680 rett og slett siden et kort ikke har nok kraft til den oppløsningen..men hvis du kun vil ha 1 kort, så er vel 7970 det beste for 3 skjermer akkuratt nå, men da må du regne med å måtte skru grafikken ned til high i BF3 i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå