zipper Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 har bare et enkelt spørsmål: Hva er en forsvarlig vdd på et 8rda+? 1.8? Kjører ca 190fsb nå, hva tror dere det er mulig å oppnå? (har versjon A3 på chipsettet) har nettopp fått meg voltmod-settet fra cool-mods 8) kjører zalman kjøleribbe med shin-etsu på NB, og standard epox kjøler med shin-etsu på SB. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har selv kjørt 1,8v over lang tid uten problemer. Hvis du sjekker at kjøleblokken ikke kjennes for varm etter at du har økt til 1,8v er det ikke farlig. Men hvis det er veldig varmt i kabinettet ditt ville jeg ikke ha gjort det. Har du derimot en 80*80mm vifte eller 2 ville jeg ikke vært i tvil. 1,8v er null problem. 2,0v går fint, men da bør du ha en 80*80mm vifte blåse rett på den. Utrolig som det hjelper Lenke til kommentar
zipper Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 men hva er forsvarlig temperatur da? har nå 28grader mens jeg skriver, med 195fsb, er 35 forsvarlig? off topic: er ikke forum SVÆRT TREIGT for tiden? Lenke til kommentar
zipper Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 vel, kjørte nå 1.9 vdd, temp rundt 35 grader, neste restart ville ikke pcen starte opp. sjekk min andre post http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...67cf13347c398a1 litt sur nå. trodde nå det skulle tåle det? trenger svar på den andre posten..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå