Gå til innhold

Hva skjedde med Tom Clancy serien?

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettopp Tom clancy's Ghost recon: Future soldier, og ble utrolig skuffet!.... Det er lenge siden jeg har spilt FPS, men makan til forsøpling av konsept har jeg ikke sett før..Jeg husker fortsatt hvor fantastisk gøy det var med Tom Clancy's Rainbow Six -serie hvor en faktisk døde av kuler.... Nå er det store ruter som markerer fiendene slik at en 5-åring kan treffe de, og en tåler minst 100 skudd før helsen begynner å minke...I tillegg er alle spillmenyer og teksting på norsk, hva er det for noe? Kan vi ikke engelsk lenger? Makan til møkkaspill....

Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon:-P

Endret av Thomas Toget
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuddsår kan man få hjelp med, men om du blir truffet mange ganger nok (eller noe slikt) så er du død. Samme gjelder eksplosiver.

Som jeg har merket så blir fiender kun marker hvis du bruker UAV eller ser sikter på de. Eller om lagkameratene dine spotter fienden.

Om du føler du tåler for mange skudd, så kanskje du skulle prøvd å skru opp vanskelighetsgraden.

Spillet er på engelsk for meg.

Nå skal jeg ikke forsvare GR: FS så fryktelig mye, men jeg liker nå spillet, selv om jeg må deaktivere én skjerm for å kunne spille det.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg prøvde nettopp Tom clancy's Ghost recon: Future soldier, og ble utrolig skuffet!.... Det er lenge siden jeg har spilt FPS, men makan til forsøpling av konsept har jeg ikke sett før..Jeg husker fortsatt hvor fantastisk gøy det var med Tom Clancy's Rainbow Six -serie hvor en faktisk døde av kuler.... Nå er det store ruter som markerer fiendene slik at en 5-åring kan treffe de, og en tåler minst 100 skudd før helsen begynner å minke...I tillegg er alle spillmenyer og teksting på norsk, hva er det for noe? Kan vi ikke engelsk lenger? Makan til møkkaspill....

Sorry, måtte bare få ut litt aggresjon :-P

Rainbow Six-serien har også gått veldig i retning action (Rainbow Six: Vegas / Vegas2), så det er ikke så mye å hente der heller dessverre.

Lenke til kommentar

Det er vel det samme som er skjedd med Call of Duty, Medal of Honor, Splinter Cell og sikkert mange flere. Actionspill selger langt mer enn snikespill og "realistiske" FPSer, så spill går mer og mer over til rene actionspill. Jeg håper Rainbow Six: Patriots blir bra, men etter det jeg har hørt så langt om historien tviler jeg sterkt på det. Vanligvis har historien ingenting å si på hvordan gameplayet blir, men historien i Patriots er så vidt jeg vet ganske actionfylt. Da er det rart om gameplayet blir de gode, gamle snikegreiene.

Lenke til kommentar

Helt enig, jeg spilte Future Soldier når det kom ut, og Splinter Cell Conviction for ca. en uke siden, og jeg ble utrolig skuffet over begge to.

Hvis du spiller på PC og vil ha engelske menyer på spillene, kan du endre språket på Steam til engelsk i innstillinger, så blir alle spill på engelsk. Du kan sikkert også endre språk individuelt på spillene ved å høyreklikke på dem i Library/Bibliotek.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...