Hveding Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei! Billig protein, det er noe jeg alltid er ute etter.. Men det koster som oftest 4-500kr for alt fra 1-3kg protein pulver, alt utifra hvilket merke osv. Fant denne på nett http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca Lurer på om dette i det hele tatt kan brukes av en som trener styrke.. ? Står jo selfølgelig "av ypperste kvalitet!".. Hvem skriver ikke det på produktet sitt liksom.. Problemer med innloggingen på treningsforumet, så legger dette ut her Håper noen har et godt svar å gi. Mvh Patrick Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 I utganspunktet vil jo myseprotein være myseprotein. Så om det er 100% av det, er det nødvendigvis det samme! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det pulveret har et forholdsvis lavt proteininnnhold og det motsatte av fett og karbo. Man får det man betaler for. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 72.6% protein er vel ikkje sååå gale. Langt i frå det beste alternativet, men prisen tatt i betraktning, vil eg sei det er meget bra kjøp. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Første som møtte meg var ei skløtte og en MEGA proteinbøtte! 1 Lenke til kommentar
Grusomme Gabriel Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Ville heller slått til på proteinfabrikken.no's black friday-salg. 3kg Whey Tech går for 419, med fri frakt. 76% protein, derav 80% whey og 20% kasein. Skal selv slå til på en slik en, et par bøtter kreatin og litt andre småting. Salget begynte nettopp og varer bare i dag (23.11). Endret 23. november 2012 av Slangeklapper Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Oisann, takk for tipset! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Lurer på om dette i det hele tatt kan brukes av en som trener styrke.. ? Står jo selfølgelig "av ypperste kvalitet!".. Hvem skriver ikke det på produktet sitt liksom.. Det kan absolutt brukast ja. Eg skal ikkje påstå at det er betre enn anna proteinpulver, men prisen er ganske grei. Macroinnhaldet i proteinpulveret er vel uansett ein mindre faktor når det er snakk om kva som gjev resultat. Om du kan få i deg nok protein gjennom mat så er det ikkje behov for pulver, men det kan vere praktisk å ha. Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det er kun myse konsentrat. Pleier ikke det å være ca. så billig? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) http://www.proteinfa...0000004587.aspx Selv kjøpte jeg denne for noen uker siden, veldig billig og god på smak. Litt melk, en frossen banan og en porsjon med protein pulver i mikseren er magisk etter trening ! Endret 22. desember 2012 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå