Nittutt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det er veldig morsomt, men er utrolig demotiverende i starten. Jeg har en "venn" som er veldig flink til det, og hvis det ikke hadde vært for han hadde jeg aldri trodd på at det fungerte og heller gitt opp med en gang. Når man får det til så er det noe av det beste som finnes Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kunsten å flørte. Dog, i følge kvinner i Norge idag er dette kun seksuell trakkasering. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Så lenge gutten syntes at jenta er tiltrekkende, så skjer det ting nedi buksa rimelig fort. Er ikke jenta tiltrekkende, så hjelper det ikke uansett hvordan hun prøver. For min del hvertfall Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fysisk kontakt. Hvis dere er gode venner.. så sett deg på fanget fanget hans. Eller få øyekontakt når ingen ser på dere - og gi han et smil.. da kan det fort danne seg tanker i hodet hans etter hvert. Lenke til kommentar
Flex-it Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det som magiii sa! Sett deg på fanget hans, og beveg litt forsiktig på rompa! Da skal jeg love deg det ikke er lenge før du kjenner noe, og hvis han dytter deg vekk, så vet du hvorfor! Selv er jeg gutt som liker rumpe, og jenter i klassen som viser rumpa tenner meg noe sykt! prøv når du er foran han å "må dra opp buksa litt", ta genseren opp og dra så buska blir ordentlig stram. Intense blikk når ingen andre er der, med et lite bit i underleppa.. kan ikke bli bedre enn det. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvorfor er dette her sånn man bare leser om? Jeg er 18 selv, skulle faen meg opplevd noe lignende. Jeg er keen på dame, men det kommer ingen vei. Hjelp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Om du skaffer deg et annet forbilde enn kvinnehatende Jay-Z, så kanskje du kommer litt lengre. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det nytter ikke å gjøre han kåt hvis du ikke tar neste steg. Burde være lett å få han kåt men hvorfor ikke kominere det med å gå videre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 ^Jeg vil absolutt ta det et steg videre Men vil at han skal ha lyst på meg i utgangspunktet, så det blir litt lettere å få han på gli;) - Takk for gode tips, alle sammen:) Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg