Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre han kåt?


Anbefalte innlegg

Hvordan kan ei jente gjøre en gutt tent/gi han ereksjon, sånn i det dagligdagse, f.eks på skolen / jobb / fritid? Uten at det er helt obvious at man prøver å gjøre han tent?

Hva slags ting er det jenter gjør, som kan gjøre dere kåte?

Og kan man merke at en fyr har ereksjon, når det ikke synes utenpå buksene?

 

Dette er ikke en kjæreste, så jeg kan ikke bare gå og forsyne meg og tafse akkurat der jeg vil nemlig. Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det kommer jo litt ann på fyren, og hvor gammel snakker vi om at du/han er?

 

Man kan jo ta på seg litt ekstra fint tøy, gjerne med noe utrigning om mulig, og så kanskje være litt ekstra "nærme" intimsonen noen ganger. :p

Nå vet jeg ikke om dette er skolesammenheng eller noe annet, så jeg tenker automatisk litt klassisk "miste bøkene" og så bøye seg litt ekstra sexy ned forran ham etc. :dribble:

 

Dan gjerne noen bilder i hodet hans. Fortell en flau historie (kan jo være oppdiktet), om at du ble fersket en gang mens du holdt på med deg selv, eller ble sett naken. etc.

 

Eller mer generelt: Om du er på talefot med ham, så kanskje man har et noe ikke helt ordinært tema å snakke om. Trenger jo ikke nødvendigvis være deg, men en historie eller et spørsmål om gutter du vet kommer til å bli litt mer "tilspisset" enn en normal samtale. ;)

 

Og kan man merke at en fyr har ereksjon, når det ikke synes utenpå buksene

Tja, om gutten har litt lite utstyr, klær som tillater ereksjon uten at det skjer noe, eller at han har vært "heldig" og plassert utstyret riktig, så er det jo ikke nødnvendigvis noen åpenbare tegn på ereksjon. Selv om det varierer litt (spesielt på alderen) så er vi menn ofte gode i å skjule slikt på alle mulige måter i de fleste situasjoner. Etter hundrevis og tusenvis av ereksjoner så blir man etterhver god på å holde seg upåvirket og holde den skjult. :p

 

Derimot så kan det hende man må ta seg til skrittet eller måtte justere på buksa for å skjule det. Kan også merke at personen blir noe utillpass og stresset.

 

Men det er nå ikke slik at bare en enkel ereksjon er toppen av kåthet. Du klarer fint å heve gnisten flere ganger høyere om du spiller jobben din skikkelig. Forhåpentligvis blir han så kåt at han bare MÅ ha deg. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Er ikkje du jente? Kva er i så fall problemet med å få tilgang på han?

 

Folk er forskjellige. Noen gutter hadde sikkert synes det var helt toppers om jeg bare hadde gått rett på sak. Mens andre ville ikke likt det. Han er for eksempel den eneste gutten som hadde fått lov til å ta for seg her i gården. Jeg hadde ikke likt at hvem som helst kom og klådde på meg. Så man må jo ta hensyn til at andre har intimgrenser.

 

Og når han det gjelder er noe sjenert og ikke har hatt sex før, så vil ikke jeg bare kaste meg over han. Da tror jeg ganske sikkert at han ville blitt skremt og det hadde ikke blitt noe som helst på meg.

Vil gjerne få han til å få lyst på meg og få han litt på gli først!

-

 

Takk for bra svar, Andrull!

Vi er 18 år:) Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317

Lenke til kommentar

Støtter Andrull.

 

Mist blyanten på gulvet og si "oj, så klumsete av meg", samt et lite knis. I det du bøyer deg ned må du passe på at rumpa er høyst mulig opp i været, dvs. minst mulig knekk i knærne. Samtidig er det jo veldig slitsomt å måtte bøye seg ned for å plukke opp noe, så du kan jo legge inn en subtil stønnelyd. Bruk lang tid på denne bevegelsen.

 

Har du stram kropp med former? Bruk klær som sitter tett på kroppen. Mmmhm.

 

Når dere passerer hverandre kan man av og til være litt uheldig. Det skjer jo jenter bare plutselig dulter litt borti fyren med sidebooben eller rumpa. Da sier du at han må straffe deg for din syke oppførsel.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Noen gutter hadde sikkert synes det var helt toppers om jeg bare hadde gått rett på sak. Mens andre ville ikke likt det. (...)

Er det ikkje berre å ta leiinga? Sidan han er 18 år og jomfru, så tyder det at han ikkje er nokon arrogant alfahann.

Blir han prippen av at du tek initiativ, så bør du revurdere om han er noko å ri seg på.

Lenke til kommentar

Er det ikkje berre å ta leiinga? Sidan han er 18 år og jomfru, så tyder det at han ikkje er nokon arrogant alfahann.

Blir han prippen av at du tek initiativ, så bør du revurdere om han er noko å ri seg på.

Tror ikke han er prippen. Han har nok lyst til å få seg noe snart. Men at man er sjenert og usikker, gjør at man lett kan backe unna hvis det blir veldig mye på en gang.

Og en fyr som han er verdt og ri seg på, jeg lover.

Du kan jo bidra med å fortelle hva jenter gjør, som tenner deg:)

 

Twitchy:

Jeg er slank og har former, og kan vel si jeg er fornøyd med egen kropp. Så jeg bruker stort sett tilsittende klær. Håper han har lagt merke til det da:) Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317

Lenke til kommentar

Det kan godt hende han har lagt merke til det, men problemet er jo at du da signaliserer noe ut til 'alle', og dette kan føre til at det ikke blir noe "spennende". Fine jenter finnes det jo ofte plenty av, men er det noen som tar litt kontakt eller gjør noe uvanlig og som kan spille litt på kroppen sin, ja det er først da man virkelig vekker oppmerksomheten.

 

Så om du gjør et eller annet litt ekstra personlig/rettet mot han så vil nok pikken komme seg snikende opp så raskt som bare det. :p

 

Når pikken lukter potensiell mus, ja så kommer'n. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Tror ikke han er prippen. Han har nok lyst til å få seg noe snart. Men at man er sjenert og usikker, gjør at man lett kan backe unna hvis det blir veldig mye på en gang.

Og en fyr som han er verdt og ri seg på, jeg lover.

Du kan jo bidra med å fortelle hva jenter gjør, som tenner deg:)

 

Twitchy:

Jeg er slank og har former, og kan vel si jeg er fornøyd med egen kropp. Så jeg bruker stort sett tilsittende klær. Håper han har lagt merke til det da:) Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317

Kva jenter gjer som tenner meg er irrelevant da eg er jomfru. :p

Men du treng heller ikkje prøve å tenne han. Gutar som har vore utsette for luremus veit å skugge unna jenter som går offensivt inn for å tenne. Det er nok å nærme seg han. Sensuelt blikk er nok. Lat han bli kompatibel med deg. For all del, ikkje sit på gjerdet. Når han skjønar han har deg om han vil, så tek han deg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

^ Det skal jeg prøve hvis sjansen byr seg:)

 

Staketten:

Det er jo relevant å høre hva jenter gjør som tenner deg. Fyren jeg er keen på er jo jomfru han også.

Vil høre fra alle slags gutter. Det er jo forskjellig fra gutt til gutt sikkert, men hvis jeg ser at det er noe som går igjen, så er det jo mulig at jeg vil prøve ut det:) Anonym poster: 3731cbe3676767fa0d9b63f1cd654317

Lenke til kommentar

Dette var riktignok på ungdomskolen, men det burde funke allikevel.

 

Noe som funket på meg var at jenta sa hun måtte snakke med meg alene, og uten at jeg visste det kysset hun meg plutselig, og sa beklager etterpå, før hun fortalte at hun tapte i et veddemål. Hun hadde såklart ikke noe veddemål, men var keen på meg ;)

 

Ellers er det mange gode tips her :)

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd litt subliminal kommunikasjon for morroskyld på jenter som har vist seg å funke ganske bra, vil tro med stor sikkerhet at det vil funke på gutter også.

 

Hvis du lurer på hvordan / hva så kan jeg gi deg et kort eksempel (på hvordan jeg gjør det).

 

I en samtale med en jente så legger jeg litt ekstra trykk på ord / ting som kan assosieres med sex / nytelse for HENNE. (Så du må gjøre det for HAN). Noe kan være HARDT, det regnet før hun kom å møtte meg, ble hun da VÅT?. Du skjønner. Viktigste er å ikke gjøre det obvious. Ha en flyt i hvordan du sender "meldingene" og du vil se at samtalen naturlig dreier seg mot noe mer fysisk (dvs: det har fungert) og du vil videre kunne trekke samtalen mot noe seksuelt uten problemer (dvs: personen er kåt).

 

Har testet dette ganske mye, både med jenter jeg vet er litt "keen" og på ekser / jenter som jeg er sikker på aldri ville funnet på noe seksuelt med meg av sine grunner. Alle gangene jeg har gjort det (etter jeg ble flink, i startfasen var det bare kaos) har jeg oppnådd ønsket effekt. Faktisk fått høre "hvorfor er jeg kåt nå" ved flere anledninger.

 

Prøv det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...