Gå til innhold

Test: Vi tester ytelsen i Hitman: Absolution

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom jeg reduserer SSAO til "Normal" så kan jeg enkelt spille med alle innstillingene på maks uten noen som helst problem med cirka 65 FPS average i benchmarken. Men dersom jeg skrur den på "high" så reduseres FPSen ganske mye, men det er vanskelig å merke noen forskjell mellom "normal" og "high" når det gjelder SSAO. Med tanke på dette så anbefaler jeg at de som føler at de har for lav FPS reduserer SSAO eller skrur den helt av.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar
Kanskje jeg må teste dette spillet. Håper jeg får mere enn 30 fps

Om ikke du klarer å dra dette spillet på maks med monsteret ditt har de som lagde det failet. Siden jeg har fulgt med på forumet her har du hatt tilsvarende high-end ytelse de fleste sitter på et år eller 2 etterpå. For noen parametere betydelig mer enn det også :p

(Areca SSD RAID anyone?)

Endret av GullLars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet benchmarken i 1080p 144hz på Ultra preset. Altså alt på max.

66fps average. Var veldig jevn fps, men er ikkje sikker på om det er bra eller dårlig. Det lagga iallefall ikkje :)

Testet med Ultra og bare 4xmsaa: 84 average fps. Hadde litt å si 4 vs 8 msaa :p

2way SLI: 49 average fps med Ultra preset.

3-way SLI: 66 average fps med Ultra preset

Er iallefall skalering i dette spillet :thumbup:

Hadde spillet vært veldig dårlig optimalisert hadde det ikkje skalert en dritt.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Testet benchmarken i 1080p 144hz på Ultra preset. Altså alt på max.

66fps average. Var veldig jevn fps, men er ikkje sikker på om det er bra eller dårlig. Det lagga iallefall ikkje :)

Testet med Ultra og bare 4xmsaa: 84 average fps. Hadde litt å si 4 vs 8 msaa :p

2way SLI: 49 average fps med Ultra preset.

3-way SLI: 66 average fps med Ultra preset

Er iallefall skalering i dette spillet :thumbup:

Hadde spillet vært veldig dårlig optimalisert hadde det ikkje skalert en dritt.

Den benchmarken har relativt liten sammenheng med den ytelsen man "faktisk" får i spillet. Jeg fikk langt bedre ytelse i benchmarken enn i selve spillet. Det er noen områder i spillet hvor GPU-usage reduseres drastisk og det også FPSen. Men, så langt har dette skjedd kun i det første oppdraget.

Lenke til kommentar

Om det stemmer er det nice at noen spill har begynt å ta i bruk flere tråder. Vet du om det faktisk var 6 tråder, eller om de bare ble lastballansert mellom CPU kjernene?

Og forresten, hva har du klokka 3930K din til? Og hva har du bruke base clock straps? (Vcore?)

Last på 6 kjerner.

1.35v 4600mhz

Lenke til kommentar

Det er flaut å se hvor mye 3930k slår 1100T og FX-8150 klokk-for-klokk...

Det ser ut som Hitman er glad i kjerner ja, men forskjellen fra 2500K til 2600K er overraskende liten i forhold til 2600K -> 3930K. Kanskje spillet også er veldig glad i L2/L3 cache?

Det hadde vært morro å sett 980x og SR2 med 2 tilsvarende 970/980 i det diagrammet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...