proaugust Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hei, Jeg etter å ha løst et lagg problem, så dukket det opp et nytt problem, nemlig at skjermen blir svart og at pcen fryser. Oppsettet jeg kjører: I7 2600k 4.0GHz 8Gb Corsair ddr3 1600MHz RAM Corsair 120Gb SSD SATA3 (hvor BF3 er lagret) 2x Gigabyte GTX 560 ti i SLI Corsair 750W PSU Hva jeg har gjort Prøvd med både ett og to skjermkort, først 2 skjermkort i sli, da får jeg svart skjerm, og pcen fryser. Jeg har også prøvd med ett skjermkort, da får jeg svart skjem og jeg får en varsel, pcn fryser ikke med ett skjermkort. Hva jeg vet ikke er grunnen: Temperaturen på skjermkortene, vanligvis med viftene på auto, så ligger kortene på rundt 45o. og med viftene på 100% så ligger de på 35o. Jeg hørte at noen andre snakket om at timingen på RAMen var et problem for noen. Any help guys? [EDIT] Jeg endret hastigheten på RAM brikkene fra 1066MHz til 1600MHz. nå krasker ikke pc, bare BF3 Endret 22. november 2012 av proaugust Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg får denne erroren med ett skjermkort. vet ikke hva den betyr. [EDIT] jeg får denne også med 2 skjermkort, nå når hastigheten på RAM brikkene er endret. Endret 22. november 2012 av proaugust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå