Machen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hjelp til lekser og alt annet innen RLE Noen som kan hjelpe meg med presentasjon i RLE, den er bare på 2min men jeg kan ingen ting. Buddha,Jesus og Mahatma Gandhi. alle tre har forbilder for mange som har kjempet for å løse konflikter på en fredelig måte i vår tid. hvorfor har disse blitt så store forbilder? trenger dette i løpet av dagen:) HVorfor?!?!? Endret 22. november 2012 av Machen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 tips, ikkevold, nestekjærlighet. Lenke til kommentar
Machen Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Du har ikke noe mer? Lenke til kommentar
Cheaty Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Gandhi er kjent for helt andre ting enn det Jesus og Budha er kjent for.. Gandhi kan ikke tas med i RLE... ville ikke tatt alle 3 i samme presentasjon jeg Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jo, såfremt E'en i RLE fremdeles står for etikk, så vil jeg si Gandhi er et enormt forbilde, og vi skal ikke glemme at han ledet den muslimske bevegelsen mot kalifatet Lenke til kommentar
Machen Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Gandhi er kjent for helt andre ting enn det Jesus og Budha er kjent for.. Gandhi kan ikke tas med i RLE... ville ikke tatt alle 3 i samme presentasjon jeg Jo, såfremt E'en i RLE fremdeles står for etikk, så vil jeg si Gandhi er et enormt forbilde, og vi skal ikke glemme at han ledet den muslimske bevegelsen mot kalifatet Nå har værtfall vi dem i samme presentasjon, pg alle sto jo for omtrent det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå