bergen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei kan noen fortelle meg hvordan jeg får dette tegnet ~ i adresselinja i internett eksplorer?? når jeg skriver det inn i adressa kommer det "høyere" enn nå og jeg får ikke opp siden. Takk for svar. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Alt Gr + ^ (knappen ved siden av Å) og trykk på space Lenke til kommentar
bergen Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Alt Gr + ^ (knappen ved siden av Å) og trykk på space Det har jeg prøvd, men tegnet kommer "høyere enn d skal og det fører til at jeg ikke kommer inn på sida. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det er nok det tegnet du skal ha ja. Kanskje du har tastet noe annet feil? Om ~ blir tenget nede eller ˜ har nok kun med tegnsettet å gjøre, det er jo samme tegnet. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Prøvd å skrive tegnet et annet sted og lime det inn i IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå