AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei! Vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, men en venn av meg har plutselig blitt ganske negativt innstilt til meg. Som jeg kan f.eks. ikke diksutere med ham og begynner å kjefte (ja kjefte) og bli fly forbanna og kalle meg kverulant (noe han gjør hele tiden for tiden). Eller så var det en samling her om dagen og da sa en at alle måtte sette seg ned, jeg så at han fortsatt sto oppreist og ironisk og tullete (ja det var i en ironisk tone og var ikke seriøst i det hele tatt) så sa jeg at han måtte sette seg ned med et glimt i øyet, da ble han skikkelig sur og bare: "Vær stille. Ikke vær en kverulant [kunstpause], ingen liker kverulanter". Vel ble jo ganske lei meg. Eller så var det i en annen samtale da han sa noe om at svarte ikke får skjegg, så sa jeg at de får det og at Morgan Freeman har det, det sa jeg hovedsakelig fordi at jeg skulle til å si noe om Morgan Freeman. Da ble han igjen forbanna og sa bare at jeg må slutte å kverulere og at det er utrolig irriterende at jeg hele tiden må blande meg etc. Gikk og ble ganske lei meg, han stod og kjeftet på meg... Også senere på dagen så skulle jeg snakke med ham, men da bare ignorerte han meg helt og var generelt sur Dette er bare hendelser som har skjedd de siste dagene. Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Og driver heller ikke å kverulerer noe særlig.. Med mindre man mener at det at jeg sier at Morgan Freeman har skjegg er kverulering da.. Vet ikke om jeg orker dette her mer for å være ærlig. Jeg er forøvrig mann og regner han som en bestevenn, eller kanskje regnet.. Anonym poster: 8ee5c0e89f50ef6b208320074fd2f6c9 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er vell ingen grunn til å ha han som en bestevenn lenger? Du kan jo tenke om det er noe du har begynt med nå i det siste som kan oppfattes kverulerende. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Det er vell ingen grunn til å ha han som en bestevenn lenger? Du kan jo tenke om det er noe du har begynt med nå i det siste som kan oppfattes kverulerende. Nei har virkelig ikke gjort noe spesielt, har til og med (!) vært ekstra forsiktig i det siste pga. de utbruddene. Neste gang så får jeg si at jeg ikke gidder å være venn med en som behandler meg sånn og at han da må "velge". Som den Morgan Freeman hendelsen så var det også en annen som sa at jeg ikke gjorde noe som helst provoserende eller at jeg var kverulerende.. Anonym poster: 8ee5c0e89f50ef6b208320074fd2f6c9 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvis du har mange venner fra før så ser jeg ingen grunn til å holde på han. Hvis dette derimot er din eneste venn så blir jo saken annerledes. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vet du noe om hvordan han har det for tiden? Kanskje han har det vanskelig, og at det er derfor han har endret seg i det siste? Kan jo være så mangt. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Hvis du har mange venner fra før så ser jeg ingen grunn til å holde på han. Hvis dette derimot er din eneste venn så blir jo saken annerledes. Vil ikke skryte på meg at jeg har mange venner, men gidder ikke å være venn med en som oppfører seg som dritt mot meg. Kan ikke si noe før han begynner å kjefte. Idag så sa han heller ikke hei til meg eller noe sånt og var helt kald. Vet du noe om hvordan han har det for tiden? Kanskje han har det vanskelig, og at det er derfor han har endret seg i det siste? Kan jo være så mangt. Hvor gamle er dere? Er bare meg han oppfører seg sånn mot dessverre. Anonym poster: 8ee5c0e89f50ef6b208320074fd2f6c9 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har du gjort noe annet som kanskje har påvirket hans syn om deg? Flørtet med en jente han liker, sagt noe frekt om noe han kanskje bryr seg om som du ikke visste? Uansett så er dette veldig rar oppførsel og jeg ville prøvd å dempe ned på morroa når han gjør noe, for å så ta en alvorsprat med han når tiden er rett (dvs: bare dere to). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Vil ikke skryte på meg at jeg har mange venner, men gidder ikke å være venn med en som oppfører seg som dritt mot meg. Kan ikke si noe før han begynner å kjefte. Idag så sa han heller ikke hei til meg eller noe sånt og var helt kald. Jeg skjønner situasjonen din! Du får bare spørre han hva du gjør galt og si til han at du ikke gidder å være venn med en som skal oppføre seg slik mot deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå