Gå til innhold

Hva slags voks?


Lars26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Id er vanskelig å få tak i på butikk. På butikken er Define Men serien det eneste som gjelder(selv om den ikke er helt optimal den helder), men er enig med deg når det gjelder ID :)

 

Edit: Glemte å legge til at jeg ikke liker at Define Men Clay fort blir matt.

joda, men det er vell ikke langt til en frisørsalnong :) ??
Lenke til kommentar

Id er vanskelig å få tak i på butikk. På butikken er Define Men serien det eneste som gjelder(selv om den ikke er helt optimal den helder), men er enig med deg når det gjelder ID :)

 

Edit: Glemte å legge til at jeg ikke liker at Define Men Clay fort blir matt.

Det er nettopp det som er poenget med clay - den gir ganske mye hold, men holder håret matt. Det blir litt som å klage på at du blir våt av å dra i badeland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er nettopp det som er poenget med clay - den gir ganske mye hold, men holder håret matt. Det blir litt som å klage på at du blir våt av å dra i badeland.

 

Ja, jeg ser den. Men tingen er at de andre voksene i serien ikke har så godt hold (bortsett fra creating wa, men den er vanskelig å få ut av håret) som clay. Mulig matt var litt dumt, men den kan gjøre håret litt hvitt.

Lenke til kommentar

Ikke bruk den blå i hvertfall. Det er et helvette å få vasket ut! Måtte bruke zalo og styr. Jeg har også halv lagt hår, men vurderer å klippe meg, for jeg finner rett og slett ingen vokser som passer meg. Rød define blir altfor hard, å håret blir bare tungt å ikke slik som jeg vill ha det, mens den grønne blir litt for svak på en måte. Har ganske tykt hår, noen som har noe tips? Må ha en som får kjøpt på mat vare butikk, å helst ikke mer en 100kr. Har også litt fall i håret, så det gjør det enda vanskligere. Har prøvs renati også, passer heller ikke, å er dessuten alt for dyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har Renati Rock Hard nå, synes den blir litt for hard i håret. Skal prøve et hakk mykere neste gang eller en Paul Michell voks, heldigvis er moren til en kamerat frisør, så jeg får litt rabatter + det er lettere å finne riktig voks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...