Gå til innhold

Hva slags voks?


Lars26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er den røde typen det :) Den røde typen skal passe til alle hår typer, mens den grønne versjonen er spesielt tilpasset tynt og langt til halvlangt hår. Jeg har prøvd den røde typen og jeg har god erfaring med denne! Det er heller ikke noe særlig problem med å få voksen ut av håret hvis jeg husker rett, samtidig som den er lett å arbeide med :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Clay er den beste av Define Men serien til mitt hår. Den paste synes jeg har dårlig hold, den creating er UMULIG i få ut av håret, mens den clay har bra med hold og er grei å få ut av håret.

Har halvlangt tykt hår :)

 

Edit: Endret fra farger til navn på voks.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Kan være en fordel å bruke det faktiske navnet på produktene, og ikke bare fargen. Hvis dere f.eks. leser litt i tråden, spesielt lokeland sine innlegg, kan dere lære masse om hva de forskjellige typene hårprodukter gjør. Clay og paste har to ganske distinkte karakteristikker, og også forskjellige bruksområder.

 

Til etterretning;

Define Men Moulding Clay (rød)

Define Men Flexible Paste (grønn)

Define Men Creating Wax (blå)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Id er vanskelig å få tak i på butikk. På butikken er Define Men serien det eneste som gjelder(selv om den ikke er helt optimal den helder), men er enig med deg når det gjelder ID :)

 

Edit: Glemte å legge til at jeg ikke liker at Define Men Clay fort blir matt.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror jeg har en slik remix, er dog ikke sikker på hvilken. Holdt på å spy når jeg åpnet boksen, var ikke noe særlig til hold i den heller. Men fungerer absolutt som en billig nød-voks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...