Lars26 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva slags voks burde jeg bruke? Har mellomlangt hår og litt tynt, har tenkt å dra den til sida og style litt rundt håret.. Hørt om Define som jeg skal kanskje teste, men hvilken av definene skal jeg prøve? Må være tiljegelig på matbutikk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du bør i så fall bruke den grønne Definen Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 holder den håret lenge på plass og er det lett å style? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Nå er det lenge siden jeg prøvde den, men jeg husker ikke at det var noen dårlige erfaringer med den Jeg tror at den kan være vanskelig å skylle ut hvis jeg ikke husker helt feil, men... Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 da gidder jeg ikke kjøper den vanlige define for men som er grå og svart Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Den røde typen mener du? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vil anbefale Renati Rock Hard eller hva den nå heter. Brukte rød Define før, men renatien holder bedre og håret ser mye mindre fett ut. Eneste ulempen med renati er at den er mindre vannfast, men det er jo en fordel i dusjen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du får vell ikke denne typen på en matbutikk? 1 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Voksen skal koste maks 100 kr og skal fås kjøpt på matbutikk! http://www.vita.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/e/define_moulding_clay_web.jpg tenkte en sånn Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ja, det er den røde typen det Den røde typen skal passe til alle hår typer, mens den grønne versjonen er spesielt tilpasset tynt og langt til halvlangt hår. Jeg har prøvd den røde typen og jeg har god erfaring med denne! Det er heller ikke noe særlig problem med å få voksen ut av håret hvis jeg husker rett, samtidig som den er lett å arbeide med Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg bruker den røde som du linker til og jeg syns den funker kjempebra for mitt hår og billig er den og Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Må ta med at jeg syntes at den røde lukter bedre enn de to andre variantene! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Clay er den beste av Define Men serien til mitt hår. Den paste synes jeg har dårlig hold, den creating er UMULIG i få ut av håret, mens den clay har bra med hold og er grei å få ut av håret. Har halvlangt tykt hår Edit: Endret fra farger til navn på voks. Endret 23. november 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Kan være en fordel å bruke det faktiske navnet på produktene, og ikke bare fargen. Hvis dere f.eks. leser litt i tråden, spesielt lokeland sine innlegg, kan dere lære masse om hva de forskjellige typene hårprodukter gjør. Clay og paste har to ganske distinkte karakteristikker, og også forskjellige bruksområder. Til etterretning; Define Men Moulding Clay (rød) Define Men Flexible Paste (grønn) Define Men Creating Wax (blå) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Den røde er den beste av Define Men serien. Den grønne synes jeg har dårlig hold, den blå er UMULIG i få ut av håret, mens den røde har bra med hold og er grei å få ut av håret. Har halvlangt tykt hår +1 Lenke til kommentar
Machen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Define men clay og grå id Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Id er vanskelig å få tak i på butikk. På butikken er Define Men serien det eneste som gjelder(selv om den ikke er helt optimal den helder), men er enig med deg når det gjelder ID Edit: Glemte å legge til at jeg ikke liker at Define Men Clay fort blir matt. Endret 23. november 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ellers så går det jo an å prøve roleal paris sin remix voks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tror jeg har en slik remix, er dog ikke sikker på hvilken. Holdt på å spy når jeg åpnet boksen, var ikke noe særlig til hold i den heller. Men fungerer absolutt som en billig nød-voks Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja,den er ikke særlig bra, men når jeg tenker meg litt om så er det jo bare Define og denne Remix typen som er tilgjengelig på matbutikk. Så med andre ord... Trådstarter har ikke noe valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå