Star Fox Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Heisann sveisann alle sammen! Jeg skal da kjøpe meg et førstegangssnøbrett som jeg tenkte å stå på i bakken i Gautefall - til å begynne med i alle fall. I den sammenheng var jeg innom den lokale MX Sport forretningen, der så jeg et billig sett til 1800 kroner. (bilde under) Er brettene dems OK, eller burde jeg heller gå til en dedikert snøbrettforretning? JEg er da på jakt etter et freestylebrett. ^^ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du sier det er første gang, om du ikke har så mye erfaring så merker du liten forskjell på et av de bretta der og på et dyrere som Burton eller Nitro, men husk å få riktig lengde og sko som passer, dette regner jeg med betjeningen hjelper deg med. Tror man pleier å si at snowboardet skal være så langt som fra oppå støvelen/skoen til haka i oppreist stilling. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Stakk innom Intersport og de hadde følgende pakke: Okei sett ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg er langt fra ekspert, men har kjørt brett i 6-7 år men aldri for noe annet enn gøy. Om denne pakka er bra eller ikke kan ikke jeg bedømme, fordi jeg har aldri vært borte i merket. Men du kan sikkert finne ut det meste om du researcher litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå