Nyskjerrigperen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vil det gå an å bruke Iphonen i Australia? eller er det en form for sperre på den, siden jeg kjøpte den i Norge? Jeg tenker da altså å få et simkort med en Australsk operatør. Men at jeg bruker Iphonen jeg kjøpte her. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvis mobilen er låst til operatør (f. eks. NetCom), vil det mest sannsynlig ikke funke i Australia. Men er den kjøpt uten abonnoment og operatørlås vil det gå! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Eller man kan kontakte operatøren sin og få fjernet operatørlåsen. Det skal vel gå hos de aller fleste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvilken iPhone er det du har? Det er vel kun 4S som finnes bare i en modell? Bruker Australia samme system som Europa eller USA Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg tror ikke den er låst. Jeg vet egentlig ikke.. Nå er den nedbetalt og alt, så jeg skal kunne skifte operatør. Jeg har Iphone 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå