sevs Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei Har en lang 2-polt internettledning jeg skal bunte med strips. Blir det ikke statisk elekrisitet hvis jeg bare surrer i ring? Hva skjer hvis jeg surrer annenhver vei? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er en 2polt internett ledning ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg regner med du har skrevet feil og mener en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=100425 Ikke noe problem å surre i ring. Dessuten er det ikke statisk elektrisitet som eventuelt kunne ha oppstått, men indusert spenning. Men kabelen er såpass skjermet at det ikke er noen fare, strips akkurat slik du vil. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tror heller det var snakk om en tvunnet par kabel (ethernet kabel) Samme gjelder for denne.. bare kveil den opp og strips som du vil Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Var sikkert litt trøtt når jeg skrev dette. Det er en DSL-ledning det er snakk om. Endret 22. november 2012 av sevs Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Fremdeles ingen fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå