nordang Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 I følge en artikkel i Computerworld kommer den i løpet av September http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...B9499ACBF5EE903 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det var jo en passelig latterlig artikkel... - 1 GB minne er overskrift: Det finnes ikke 1GB mmc kort. 512MB har vel nesten kommet, og det er vel heller tvilsomt at 1GB kommer før jul. Men det værste er jo det at i steden for å nevne noe unikt for den mobilen i overskriften, nevner de noe som er mulig på andre modeller. 3650 f.eks, og Siemens har jo allerede SL45 - den støtter vel MMC den også!? - Simens SX1 De fremstiller dette som en nyhet!? Begynner jo å bli rimelig lenge siden den nyheten ble sluppet. Det sies også at den setter nye standarder, noe jeg ikke er enig i. 7650 satt nye standarder. 3650 og SX1 er jo bare naturlige forbedringer. [redigerte bort 2 feil som nevnt under] Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 GeeZuZz: 1Gb MMC kommer faktisk det, er i allefall en produsent fra Taiwan som har annonsert det om noen måneder. SL55 har som kjent ikke MMC, du tenker kanskje på SL45 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Håper denne kommer snart as. Men er den noen forskjell mellom symbian os 7.0(6600) og symbian os 6.0(sx1,3650) ??? Også noen som vet hvorfor ikke siemens ikke har valgt 7.0 istedenfor? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ikke vet jeg hvordan jeg klarte å skrive at 1 GB MMC ikke kommer :oops: Jeg mente at det ikke kommer før jul. Det vil jeg tro at er tvilsomt. I hvert fall i Norge. Og ja, jeg mente SL45... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå