Jon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er det mulig å bli venn med noen uten at alle nåværende venner kan se at jeg er venn med den nye vennen? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hvis du er flau over ham/henne og (!) ikke kjenner den personer ikke legg han/henne til. Hvis det er en venn av deg, så er det din venn og ingen skal legge seg oppi om du skal være venn med den personen eller ikke. Endret 22. november 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Jon Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Det er ikke det moralske aspektet av dette jeg trenger hjelp til. jeg lurer på om det er mulig å ha en venn på fb uten at andre venner kan se han/henne Endret 22. november 2012 av Jon Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja, det er mulig. Gå inn på profilen din --> Venner --> Rediger. Der kan du velge at kun du skal se hele vennelisten. Men venner vil se felles venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå