Gå til innhold

I morgen er det supersalg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo strengt tatt bedre og mer interessante ting på kompletts "super weekend" enn på deres "black friday", men igjen, de selger jo alt de ikke får solgt igjennom året på disse dagene så who cares, med mindre man MÅ ha det som selges.

Men igjen, de selger jo mummi krus på "super weekend" så jeg veit ikke om jeg skal le gråte eller gå å kutte meg selv over at de har ett slikt lav mål, men det gjelder jo for alle slike "data butikker" nå tildags.

Jada, jada, jeg syter.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg ser på Note II.

Det er tre muligheter jeg ser.

Amazon Wireless har Sprint (200 USD + 350 USD i bindingsbrudd), AT&T (250 USD + 325 USD i bindingsbrudd), og International Version SIM-free (630 USD).

- Det jeg lurer på er kan jeg bruke alle disse? Den eneste jeg vet, er International Version.

- Noen som vet om Amazon Wireless kan hjelpe meg å gi denne i gave, slik at tollen blir bedre?

- Noen som vet om jeg har mulighet til å betale i oppkrav? Jeg liker ikke å betale på forhånd.

- Det står klart prisen på bindingsbrudd, men er det så enkelt som det er i Norge, og vil det være noen flere utfordringer jeg ikke har tenkt på?

Håper på relativt raskt svar, siden det gjelder Black Friday :-)

Lenke til kommentar

Kan normalt ikke betale oppkrav utenfor Norge. Men kanskje betalingsutsettelse. Handler du med Mastercard har du jo en form for gebyrfri betalingsutsettelse.

Gaver: må sendes fra privatpersoner, verdi under 1000 kroner, i følge en gammel dinside-side.

Bruddgebyr: jeg forstår det slik at det er ganske enkelt i USA, har sett folk som kalkulerer med det før.

Kan muligens være verre å faktisk få inngått abo uten amerikansk adresse og kredittkort.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Jeg ser på Note II.

Ikke stort billigere enn i Norge (4200,- på Komplett) selv om du skulle få den inn uten moms, og i verste fall dyrere når alle avgifter er tatt med. Legg til så bortfall av norske forbrukerrettigheter og styr/usikkerhet rundt tegning og avslutning av amerikansk abonnement. Kan ikke se at det skulle være verdt å handle denne fra Amazon.

Lenke til kommentar

Ikke stort billigere enn i Norge (4200,- på Komplett) selv om du skulle få den inn uten moms, og i verste fall dyrere når alle avgifter er tatt med. Legg til så bortfall av norske forbrukerrettigheter og styr/usikkerhet rundt tegning og avslutning av amerikansk abonnement. Kan ikke se at det skulle være verdt å handle denne fra Amazon.

Det første alternativet kommer på ca. 3 623kr MED mva. (da har jeg ikke regnet med frakt. SÅ billigere blir det nok, men ikke så mye at jeg ikke heller ville kjøpt i Norge, med tanke på reklamasjon. Å få amazon til å sette ned verdien kan man glemme.
Lenke til kommentar
Black fucking american friday. Skal vi følge amerikanerne i alle deres idiotiske skikker? Begynner å bli drittlei.... Snikinnføring av tullete religiøse skikker som bare er amerikansk idiotpropaganda. The real thanksgiving: http://www.danielnpa...anksgiving.html http://www.manataka.org/page269.html Og slikt svineri skal vi begynne å følge i norge også.

Rolig nå Odin :p Måten du tar opp saken på ødelegger poenget ditt...

Selv har jeg ingenting imot en dag med gode tilbud.

Så vidt meg bekjent har vi ikke innført en religiøs tradisjon bare fordi butikkene lager tilbud som en "kick-off" på julehandelen. Hvis du mener vi har innført en religiøs skikk av den grunn, vil jeg gjerne at du forklarer hvordan. Å ha tilbud er ikke det samme som å feire thanksgiving. I USA er det kanskje blitt endel av den religiøse tradisjonen, men vi har da kun kopiert tilbudene? Jeg skal ihvertfall ikke feire noe hjemme ikveld :p

Endret av EvenAug
Lenke til kommentar

Noen som har sett noen tilbud på 256gb ssd. Helst samsung sin 830.

Synes Amazon.com/uk sitt tilbud på "Adobe Photoshop Elements and Premiere Elements 11 Bundle" til £49 var brukbart. Skjønner ikke helt hva som skjedde, men kom på totalt £40 til slutt med frakt.

Så da ble det en god del billigere enn Adobe sitt eget BF Salg. Med 40% rabatt kostet det 750kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...