Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Være på topp 24/7 (Andre siden av loven)

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Dette inkludere ikke narko rus!

Jeg har vært på topp nu 24/7 i ca 1mnd, har vært med folk i flere uker i strekk, alt fra festing til roadtrip til å slagsmål, å har ikke vært sur 1gang under den mnden.

Bare i det siste har jeg gjort fucktup things, alt fra tyveri, slagsmål, kniv, til å med brent opp en moped bil, hehe ikke spør hvorfor men det var artig der og da.

Er så godt å kunne sitte å slappe av, men kjenner at man blir deprimert, å irritert... bare litt tidligere idag var jeg så svart sinna at jeg truet naboen min..

Nu sitter jeg å er helt fuckt up i hodet.

Har ikke brukt narkotisk rus under 1mnd raiden, men allikevel føles det som jeg har brukt...

Er nykter fra narkotika så dere bare vet :)

Hvorfor føler jeg sånt? føler også at jeg ikke klare å sitte i ro, må ut å ha det artig eller gjøre noe crazy.

Hva feiler det meg? Anonym poster: cea0811e07e7590e028e0fd3ad25e9d5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres litt ut som bipolar lidelse. Kanskje lurt å ta dette opp med legen din ?

Det at man føler rus uten å ruse deg kan være et tegn på at man er hypoman eller manisk, og det at man blir deprimert etterpå er en del av det som typisk skjer ved bipolare lidelser.

Hvis det er dette det er så kan det behandles og stabiliseres sånn at du får et jevnere humør.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vet om flere som har bipolar og adhd kombinert, så det kan være elementer av adhd også. Det er en del overlappende symptomer.

Finner ikke kilden her og nå, men forskning viser at det er en klar overrepresentasjon av bipolar lidelse hos personer med ADHD, faktisk så mye som en tredobbling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...