Enceladus Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen her som har tips til gode nettsteder om film og kultur? Gjerne steder som tar for seg de litt sære tingene men samtidig også har et fokus på det populærkulturelle. Finnes det noen norske slike steder? Jeg savner Kulturo som var en del av nettverket her før i tiden. Det var vel under den tiden at jeg følte jeg fikk de beste nyhetene, artikler og generelt interessant stoff om film. Itillegg til film så var det også diverse om musikk og tegnserier som også er interessant. Vanligvis når en tjeneste som jeg liker blir lagt ned så klarer jeg å emigrere til et annet sted. Men i dette tilfellet så har jeg liksom ikke klart å finne noe som kan fylle tomrommet etter Kulturo http://no.wikipedia....wiki/Kulturo.no Så noen ideer? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 montages.no for film, lite annet dessverre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Montages burde ihvertfall fylle tomrommet når det gjelder de sære tingene. Ellers på norsk har vi Filmmagasinet, selv om jeg ikke kan si jeg har særlig sansen for de. På engelsk leser jeg Empire og Total Film. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Oooh! Monatages virket jo bra ved første øyekast. Gode forslag Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå