Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mother-Child Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt hekta på b/w for tiden;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 For en komp!! kraft/ styrke i bilde!!Svært Bra!!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 For en komp!! kraft/ styrke i bilde!!Svært Bra!!! Takker;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tøff og annerledes vinkling - stilig ble det Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Tøff og annerledes vinkling - stilig ble det Tusen takk;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Spennende, pirrer nysgjerrigheten. Ikke egnet for liten skjerm. Liten skjerm ødelegger bildet, tror jeg. Krever stor plassfor å komme til sin rett, mener jeg. Uff .... håper du forstår. Og kan veldig godt på veggen også Endret 22. november 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Spennende, pirrer nysgjerrigheten. Ikke egnet for liten skjerm. Liten skjerm ødelegger bildet, tror jeg. Krever stor plassfor å komme til sin rett, mener jeg. Uff .... håper du forstår. Og kan veldig godt på veggen også ;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Utrolig flott Jan Erik..og det gjør seg veldig bra i S/H Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Utrolig flott Jan Erik..og det gjør seg veldig bra i S/H Takker;) Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Et flott bilde som igjen tar seg flott ut i s/h, i farger så hadde kanskje den blå himmelen tatt for mye av oppmerksomheten fra hovedmotivet som vel er grå fra før. Flott!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Et flott bilde som igjen tar seg flott ut i s/h, i farger så hadde kanskje den blå himmelen tatt for mye av oppmerksomheten fra hovedmotivet som vel er grå fra før. Flott!! Helt rett i dine tanker her.Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg