Chivas Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vurderer ny laptop, og siden W8 har kommet er det vel kun touch-skjerm som er aktuelt vil jeg tro? ...ihvertfall hvis man ikke skal ha en utrangert etter kort tid. Men, det ser ut til at det er dårlig med dette på markedet. Vil dette "eksplodere" snart, eller er det ingen grunn til å vente litt? Og hvilken kan anbefales? Helst vil jeg ha i7 og mulig SSD, men det er kanskje ikke lett i prisklassen opp til ca 7-8000...? På forhånd takk! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Man må jo så klart ikke ha berøringsskjerm, men det er mange som ønsker det for tiden. Denne møter alle kriteriene dine: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1474911 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Glemte å nevne at de bør være 15" + Virker på tester at W8 er voldsomt knotete uten touch (?) og kan tenke meg at det er litt avleggs å ikke gå for det nå som det antakelig kommer for fullt... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvis du vil ha med touchskjerm er det nok best å vente til neste år, da mange produsenter kommer med disse snart Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Ja, litt som jeg tenker....evt vente på Surface Pro Kan fort bli som da man kjøpte billige "store" crt tv'er, for å oppdage at flatskjerm kom for fullt med lave priser måneden etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå