Pufhead Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei Lurer på om noen kan hjelpe meg med kjøp av ny skjerm har hatt Samsung S27A950D men etter mye feil frem og tilbake med knekt skjem bulker og at den ikke finner displayport så fikk jeg pengene tilbake så nå må jeg ha en ny Skjerm men sliter med og finne ut hvem jeg skal velge :S har helst lyst på en 27" 120Hz og Diplayport utgang og høy gloss skjerm er et stort + skjermen skal bli brukt til spilling litt FPS men meste MMO og filmer noen skjermer jeg har tittet på SAMSUNG S27B970 ASUS PB278Q Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 gloss skjerm er et stort + Kan jeg spørre om hvorfor? Glossy skjerm er noe det mest irriterende som finnes Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Kan jeg spørre om hvorfor? Glossy skjerm er noe det mest irriterende som finnes Hehe noen syns det er irriterende men jeg synd det er behagelig sitter i et ikke så lyst rom fra før av men 0 vinduer så passer helt perfekt for meg Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 LG 27" LED-skjerm IPS277L-BN er den beste skjerm jeg har sett. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skjermene du har sett på er begge veldig bra, og begge har et PLS panel produsert av Samsung. Disse leverer veldig bra bildekvalitet og er kanskje det beste gaming alternativet i den prisklassen og den oppløsningen. Asusen er skjermen jeg ville valgt i din situasjon. Når det er sagt er det viktig at du leser litt om forskjellen på PLS og IPS. Kort sagt er det LG som lager IPS panelene du finner i Dell, Apple, HP osv, mens Samsung har laget PLS som en utfordrer. PLS skjermene har stort sett mindre AG coating og bedre gaming egenskaper, men er ikke like god på farger og kontraster som gode IPS skjermer. Så hvis du hadde drevet med proffesjonell bilde- eller filmredigering ville en IPS vært det beste valget, men igjen: ut i fra det du sier i førsteposten tror jeg PLS er tingen for deg! Lenke til kommentar
Erner73 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 @EvenAug, Takk for informasjon om skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå