ggree Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Spørsmål relatert til markedsføring. Se for deg selv i en tidligere situasjon hvor du kjøpte en muffins. Kan du prøve å sette ord på hvorfor du valgte å kjøpe en muffins framfor noe annet? Endret 23. november 2012 av ggree Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Generelt, så lærer alle selgere den såkaldte 6-punkts salgsprosessen: 1 -Få kontakt med kunden (Si f.eks hei) 2 -Avdekk behov (Sulten, søtsugen, osv) 3 -Tilby tre alternativer (basert på behov) 4 -Argumenter 5 -Closing (Få salget) 6 -Mersalg (Vil du ha kaffe til muffinsen?) Dette er jo grunnleggende i all salg. Så kan jo butikken velge utseende, musikk, lukter, osv for å vekke lysten på muffins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå