hajjal Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei! Veldig klar over at denne er feilpostet, men vi prøver! Fikk idag veldig lyst til å sjekke ut de første meldingene jeg har utvekslet med kompisene mine på facebook. Men fant ut at jeg måtte scrolle meg oppover, noe som tok litt tid med 17000 sendte og mottatte meldinger. Noen som har tips til hvordan dette kan la seg skje? Hvordan hoppe rett opp til første sendte melding? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
LinnCi Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ingen som har svart? Jeg lurer på akkurat det samme, hadde vært utrolig kjekt å vite.. Har prøvd 2 ganger å scrolle meg gjennom 40 tusen meldinger.. men første gangen stoppet messenger når jeg var halvveis og andre gangen ga jeg opp.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Kanskje en VELDIG gammel tråd å poste i, men jeg snubla over tråden. Hva med å sjekke denne? https://www.facebook.com/help/community/question/?id=4009492991518 Endret 29. oktober 2014 av MilKman' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå