Kent Rune Haugen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 -Forglemmegei dråper - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Når en som du prøver og skape noe meiner eg ordet lek blir litt feil,sett det brukt i andre sammenheng,ja ja det var nå det. Bilde ble spennende nok det,personligt krasjer dei blåe og gule fargene.tror bilde hadde vert tent med att dråper ikke plassert så korrekt over plata. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Ikke sikker på hva du legger i " en som du" men men... Vil nå si at når man prøver seg på nye ting, og syntes det er gøy, så blir det for meg en form for lek(øvelse) med å teste ut farger og former ol. Ikke min feil at den blomsten har disse fargene, hehe. At du ikke liker dem er du i din fulle rett til mene. Din kritikk av dråpenes plassering er jeg enig i. Dette var mitt aller første bilde jeg forsøkte med denne "teknikken". Dråpene ble ikke runde og fine samt at jeg måtte plassere dem manuelt utover plata. Lærte så at jeg måtte kjøpe en sånn "ren rute" sak, gnei det utover glasset og vips så ble dråpene runde og fine av seg selv ved bare å spraye det utover. Slik ble mitt forrige bilde her til ( blue drop) http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/blue-drops/1100603 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ikke sikker på hva du legger i " en som du" men men... Vil nå si at når man prøver seg på nye ting, og syntes det er gøy, så blir det for meg en form for lek(øvelse) med å teste ut farger og former ol. Ikke min feil at den blomsten har disse fargene, hehe. At du ikke liker dem er du i din fulle rett til mene. Din kritikk av dråpenes plassering er jeg enig i. Dette var mitt aller første bilde jeg forsøkte med denne "teknikken". Dråpene ble ikke runde og fine samt at jeg måtte plassere dem manuelt utover plata. Lærte så at jeg måtte kjøpe en sånn "ren rute" sak, gnei det utover glasset og vips så ble dråpene runde og fine av seg selv ved bare å spraye det utover. Slik ble mitt forrige bilde her til ( blue drop) http://www.akam.no/b...e-drops/1100603 Litt av et bilde på linken!!det var ikke meint som noe spesielt og ord kan misforstås,men når en øver og prøver seg frem,ser eg personligt på det som meir en en lek,ikke at det betyr allverden,men når en skriver lek blir det som om bilde er et resultat av tilfeldigheter uten en klar formeining hvordan en ønsker bilde skal bli. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Med et ord , spennende! Med fler ord spennende og stilig! Har ofte samme smak som Tor R, men ikke helt her. Liker fargene veldig godt. Spennende med de forskjellige speilingene av forglemmegei. Nydelig med nyansene i blåtonene. LIker kontrastene. Det gule gir kraft. Det blå er sart. Det gule er i stor størrelse og gjentatt i smått. Det blå er i små størrelser,men allikevel kanskje mer, eller like mye av. Når jeg ser på et bilde så er det spontanreaksjonen (intuisjon) som teller for meg. Så prøver jeg alltid å finne ut hvorfor etterpå. Så egentlig, så er det et bilde som treffer!!! Og alt jeg kan bidra med Nydelig! Endret 23. november 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg