Sine Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei Jeg har en grafisk kalkulator (CASIO fx-9860GII) og har skikkelig lyst til å legge inn spill på den! Men jeg fant ut at jeg ikke har noen USB-kabel.... men jeg er villig til å bruke allslags tid på å skrive inn koden i kalkulatoren. Jeg fant mange kule nettsider med mange, lange og kule det jeg tror er koder.. Men hvor på kalkulatoren skriver man inn koden?? Kan noen gi meg en slags steg for steg-forklarelse på hvor man skal taste inn koden? ) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 På "PRGM"-menyen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sine Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Tusen takk )) Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen som har en enda mer detaljert forklaring? Jeg har den samme kalkulatoren og skjønner fortsatt ikke hvordan man gjør det Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er det noen som har en enda mer detaljert forklaring? Jeg har den samme kalkulatoren og skjønner fortsatt ikke hvordan man gjør det Hva med å kjøpe en smart-telefon?... Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Haha det funker ikke i timen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå