Haugezz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei :-) Lurer på å bestille DJ-kontroller snart, og trenger noen tips ;-) Valget står mellom: Numark 4Trak Numark NS6 Pioneer DDJ-SX Er ute etter Fordeler og Ulemper med dem alle og hvilken du ville valgt selv Fåreslå gjerne andre kontrollere også. Mikser til vanlig på en Traktor Kontrol S4 på ungdommsklubben i bygda, er mest vant med Traktor og kommer mest sannsynlig til å bruke det uansett.. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Enojb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Registrerte meg bare for å gi deg denne linken: http://www.youtube.com/watch?v=YhF0gVTm7Qc Her er det en som samenligner NS6, DDJ-SX og NI Traktor Kontrol S4. Anbefaler å se part 2 og, da får du et lite innblikk i hvordan DDJ-SX og softwaren funker, en veldig kort demo. Kan desverre like lite, eller mindre om DJ-utstyr selv. Men driver å kikker på hva jeg skal kjøpe. Personlig, så kommer jeg til å ende opp med DDJ-SX. Softwaren ser enkel ut, hørt mye bra om det, skal vist også være bedre enn NS4. Samma fornavn btw, så da burde vi nesten kjøpe samme mixebord syntes jeg. Den S4 traktor dingsen, mente iallefall han i reviewen jeg posta, føles og ser veldig billig ut i forhold, men det er den jo og. Så det er ikke noe for meg. edit: en video her av en fyr som leker seg litt med DDJ-SX kontrolleren, må si den SER jo jævlig fet ut med de lysa og metall-finishen. Pioneer har jo vært på banen lenge, et par fete funksjoner som ikke er på andre mixebord og. Endret 4. desember 2012 av Enojb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå