Micky| Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har sitti å redigert en film i Pinnacle Studio (v.8.8 mener jeg) og etter mye arbeid, blei jeg endelig klar til å brenne ut 'prosjektet' som inneholder menyer osv.. Første gangen gikk den i gang å konverterte i timesvis.. omsider fikk jeg melding om at brenninga var ferdig, men at den venta på at 'background formatting' skulle bli ferdig.. Da hadde jeg en DVD+RW plate i brenneren. Denne prosessen varte og rakk..og når det hadde tatt såpass lang tid..at lille meg ikke orket å vente lenger, avbrøt jeg.. Etter dette har det bare gått galt.. Når jeg prøver å brenne ut samme prosjektet på nytt, popper det bare opp en melding som sier 'Please insert a blank media' ... det være seg om jeg putter i en splitter ny DVD+RW plate, eller DVD+R plate for den saks skyld.. Noen som har vært borti lingnende, eller som har noen gode løsninger? Jeg fant en firmware'oppdatering på sidene til Dell, men kan ikke si det gjorde susen.. //Micky| Prøvde nå å spille av noen orginale DVD-filmer kjøpt i butikken, og de klarer den heller ikke å lese.. Prøvde så å sette inn i et orginalt PC-spill, og det så ut til å fungere helt greit.. Noen som har noen gode råd?? Lenke til kommentar
Micky| Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 bare for å følge opp mitt innlegg litt.. Jeg har fått til å brenne en audio cd med brenneren min.. betyr det at det ikke er no galt med laseren? det er samme laser som skriver, om det så er vanlige data cd'r eller om det er dvd'r?!?! (Ok, jeg er newbie..) Irriterer meg så sinnsykt.. Brenneren har plutselig begynt å fungere kun som en vanlig cd-brenner.. Hjæælp.. :x //Micky| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå