Veritas_ Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ikkje noe spørsmål her. Bara ett innlegg Vel skulle sette på noen kjøleribber på minnebrikkene på skjermkortet mitt. Og i den sammenheng ble det brukt termisk lim og da går det som det må når en tulling får slikt mellom fingrene. Sølte litt, tørket bort (trodde eg) og slengte det inni igjen. Joa funka fint som F. Kjørte 3dmark og fekk ca det som eg hadde fra før 4750. Dagen etter når eg fyre opp funke det fremdeles, men alt går uber tregt. 2 Min bare på å laste inn mine innstillinger i windows og få det opp opp skjermen. Hadde ca 80 fps i CS og ned til 30 når det skjedde ting. Kjørte aldri noen 3dmark test nå. Livredd eg har messa opp kortet nappe eg det ut og finne frem spriten for å reingjøra det. Stresse på ei stund og får vekk alt eg finne av rester. Smekke det inni igjen. Joa, nå virke det som før. Faktisk bedre enn før :o Fikk nå 4850 poeng med 3dmark. Jaja, nå komme noen spørsmål anyways. Korfor tok det så lang tid fra søling til kortet faktisk ble påvirket? Skulle jo tro slikt ville skje med en gang. Og ikkje minst korfor ble poengsummen bedre etter rengjøring :o Ja, testene var 100% like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå