Realzi Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) GTFO out blinde fanboys. ingen av dere har rett for dere er så soleklart fanboys. Hva med og vere posetiv til begge håndholdte i stedet for og rakke ned en av de. Det er enda minst 3 år igjen før man vet hvilken konsoll som ble best. Og uansett hvem som vinner skal jeg love deg de som har taperen koser seg med den og. Endret 1. desember 2012 av Realzi 4 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kloke ord til tross for skrivefeil og sannsynligvis beruset Realzi 4 Lenke til kommentar
dr_beppo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Tror ikke du kommer til å angre hvis du kjøper, jeg forventet ikke så meget fra maskinen og ble positivt overrasket over alt den kom med, spesielt touchskjermen som jeg var mest skeptisk til. Bestilte Dynasty Warriors Next etter at jeg så en video, de har integrert skjermen til slåssingen! Gleder meg til å prøve det. Hva med å kjøpe en ekstra Vita for amerikansk ps store? Tenker da på at man slipper formatering. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da klarte jeg ikke la vær. Bestillte 3g versjonen på CDON. 1399,- og gratis frakt. På wifi modellen var det frakt, så prisforskjellen var knappe 70,- kr. Er psn+ medlem så jeg har allerede 4 spill 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da klarte jeg ikke la vær. Bestillte 3g versjonen på CDON. 1399,- og gratis frakt. På wifi modellen var det frakt, så prisforskjellen var knappe 70,- kr. Er psn+ medlem så jeg har allerede 4 spill Pluss at i desember får vi 3 spill til, Mortal Kombat, Knytt Underground og Big Sky Infinity. My backlog am cry. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg bestilte nettop min Vita med LBP og minnekort! Var kanskje dumt av meg å bestille 4GB, men jeg kan alltids kjøpe et større et senere. Men la meg få en ting klart: Man kan kun ha en konto, og den er koblet til Vita. Man kan fortsattb ytte minnekort uten å bytte bruker? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg bestilte nettop min Vita med LBP og minnekort! Var kanskje dumt av meg å bestille 4GB, men jeg kan alltids kjøpe et større et senere. Men la meg få en ting klart: Man kan kun ha en konto, og den er koblet til Vita. Man kan fortsattb ytte minnekort uten å bytte bruker? Ja, det sier vel seg selv. Sony vil at du skal kjøpe flere minnekort. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, derfor utvikklere rømmer fra den, den flopper når det kommer til salgstall og den har en fortsatt ustabil, synkende salgstrend. Hateboy-briller ser ikke bra ut på noen så det er sagt hateboy briller....nå har jeg hørt det å... hahahaha! Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 hateboy briller....nå har jeg hørt det å... hahahaha! Ikke alle som har fanboybriller, flere velger å kritisere pga. at preferansen er en annen enn diverse konsoller tilbyr, men plutselig så har de ikke samme kritikken på sin egen platform. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 OHHH GOD ! Posten er så jævla treg! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da klarte jeg ikke la vær. Bestillte 3g versjonen på CDON. 1399,- og gratis frakt. På wifi modellen var det frakt, så prisforskjellen var knappe 70,- kr. Er psn+ medlem så jeg har allerede 4 spill En kjempe bra deal gutten min. vi er stolt av deg Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hehe, såpass ja. Godt en gjør noe riktig i en for tiden iskald hverdag 1 Lenke til kommentar
hmm..skeptisk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) virker youtube på Vita nå ? Reklamen på gamer.no sier "EXPERIENCE PS VITA ON YOUTUBE" Vita'en min er det først PS produktet eg har eigt, og eg må innrømme, Sony vet hvordan dei skal terge sine kunder. Til tider så hater eg virkeligt intenst Sony og alle løgnene og det stadige innskrenkelsene. Eg må innrømme at eg har ikke skjekket den siste uken PS Store, men uansett. Endret 11. desember 2012 av hmm..skeptisk Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 dessverre så er ikke youtube app'en tilgjengelig for vita eller ps3 her i norge ennda... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) dessverre så er ikke youtube app'en tilgjengelig for vita eller ps3 her i norge ennda... Helt latterlig at de reklamerer for det, jeg ble kjempe skuffet, Kan ikke engang gå på den vanlige siden for Java virker ikke, Totalt møkk av sony når resten av verden har det. Og Netflix som de lovet Endret 11. desember 2012 av Realzi Lenke til kommentar
hmm..skeptisk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 dessverre så er ikke youtube app'en tilgjengelig for vita eller ps3 her i norge ennda... så...reklamen på gamer er en løgn....? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Helt latterlig at de reklamerer for det, jeg ble kjempe skuffet, Kan ikke engang gå på den vanlige siden for Java virker ikke, Totalt møkk av sony når resten av verden har det. Og Netflix som de lovet nå er det ikke opp til sony angående youtube app'en men youtube selv å utgi denne for norge... av en eller annen grunn så har youtube ikke gjort dette ennda... så...reklamen på gamer er en løgn....? heller mere at de som har satt opp reklamen ikke vet hva de holder på med... men løgn er det ikke youtube app'en kjører på vita/ps3 fint i andre land... som sverige. Endret 11. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
hmm..skeptisk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Skuffende av Sony å bruke Youtube som det store "selling point", når denne funksjonen faktisk ikkje virker. (I Norge, hvor alle dei norske bur...) Litt i overkant..... Enda verre er de når Norge er et av få land som ikkje får denne Appen. For de tredjeså stoppet Sony en veldig kjekk script som gjorde at vi kun lagre Youtube videoer tidligere. Tror eg kommer til gi opp SONY nå. Virker ikkje som dei klarer å gjøre noe rett for tiden. Endret 11. desember 2012 av hmm..skeptisk Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Spørsmål, jeg ser man kan skru på Java i browseren, Men jeg kan ikke gå inn på Youtube video uansett Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Skuffende av Sony å bruke Youtube som det store "selling point", når denne funksjonen faktisk ikkje virker. (I Norge, hvor alle dei norske bur...) Litt i overkant..... Enda verre er de når Norge er et av få land som ikkje får denne Appen. For de tredjeså stoppet Sony en veldig kjekk script som gjorde at vi kun lagre Youtube videoer tidligere. Tror eg kommer til gi opp SONY nå. Virker ikkje som dei klarer å gjøre noe rett for tiden. men herregud da mann... det er jo ikke sonys feil at ikke youtube gjøre youtube app'en tilgjengelig for norske brukere av vita/ps3. Endret 11. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå