Øystein.F. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Peter Molyneux tyr til Kickstarter for sitt nye prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Var det ingen som kjøpte meiselen til en halv million? Verste er at jeg er fristet..... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Populous blandet med element mekanikken fra From Dust? Det hadde vært kult. 3 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis jeg kan prosentvis av overskuddet relativt til det jeg donerer er jeg villig til å bidra, men jeg har bidrat til ganske mange prosjekter gjennom "crowdfunding" og flere av dem har til tross over-finansierting, ikke gitt resultater. Jeg har ikke problemer med å risikere pengene mine på et morsomt spillkonsept, men jeg begynner å få øynene opp for hvor mye penger et slikt prosjekt kan tjene. Og jeg vil ha litt igjen! en liten andel i cash/aksjer er alt jeg ber om ;-) 5 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er jo artig med spill. Men, jeg fikk ikke den helt store feeling for dette konseptet. Hva er så spesiellt med det. Vi har hatt Sim-ditt og datt spill, Civ-spill, Warcraft og en rekke spill. Reklamevideoen var fint laget, men den inneholdt ikke noe som virkelig gjorde meg nysgjerrig. Så tenkte jeg litt på navnet de har valgt. Godus, ja ok. Briter, ok. Tenkte på at navnet kunne spille på f.eks. "God in the US", hehe. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er helt blakka etter Project: Eternity. Det skal en ganske syk, men klar visjon til for å få meg på noe. Molyneux har litt for lite kred igjen for min del. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er helt blakka etter Project: Eternity. Det skal en ganske syk, men klar visjon til for å få meg på noe. Molyneux har litt for lite kred igjen for min del. Støttes, håper det går i vasken. Han skulle vært politiker, så mye han lover uten å holde det... Lenke til kommentar
Pact Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dette, kan være det fineste jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!1 Populous!!!! nå blir det kjøpt ny pc. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 den mannen har lovet og løyet tre ganger for mye for min smak. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Peter Molyneux. Skeptisk. Mange gode spill i bunken de viser, men har lært meg å være avventende til alt Peter Molyneux er involvert i. 2 Lenke til kommentar
Tschudi Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 "I am sorry. Godus didn't turn out to be what I had envisioned." - Peter Molyneux 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Crowdfunding + Peter Molyneux = skuffelsen blir enda sterkere når han underleverer på løftene sine 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Gudespillene hans er blant mine favoritter (av spillene hans). Theme Park troner på toppen, men både Populous og Black & White var høyst interessante synes jeg. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Skal helt klart følge med på dette, men er redd det kommer til å lide av det samme alt annet lider av i disse dager.. =/ Topp grafikk og elendig, simpelt gameplay. Black & White var det første gude spillet jeg prøvde, og til og med i dag er en av de kuleste spill opplevelsene jeg har hatt i denne/strategi sjangeren. Jeg sa B&W ikke B&W2, for da ble alt det som gjorde ting bra borte, hvor ble det av multiplayer!? Litt senere fikk vi From Dust av ubisoft, noe jeg trodde skulle være i samme gate, men var bare så og si en fysikk simulator. Ta det som var bra fra B&W1, LEGG TIL det som var bra i nr2 så kanskje det kan bli bra. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Må innrømme at jeg er litt skeptisk til Peter Molyneux... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Slengte 15 pengeenheter på saken. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har skjønt at han er entusiastisk, og lover mer en han kan holde, men jeg blir veldig entusiastisk bare av å høre på han. Jeg skal prøve å ikke bli for entusiastisk, men dette kan gå riktig vei hvis de ikke roter det til! ;P Gudespill alla Populous og Dungeon Keeper? *sikle* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hmmja. I likhet med flere andre er jeg skeptisk til dette, men jeg er samtidig litt interessert i å se hva fyren kan levere. Det jeg håper og venter på nå på Kickstarter er Vampyre Story 2 Lenke til kommentar
Arnerdo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nye oppdateringer hver dag denne uken: http://www.kickstarter.com/projects/22cans/project-godus/posts Se videoene! Mange konsepter som faller i smak hos meg hvertfall! Jeg backer med £15! Det inkluderer en kopi når det er ferdig + beta tilgang for tidlige backere. Jeg har backet andre spill tidligere og hatt utallige timer med morro med tidlige utgaver igjennom utviklingen! Gleder meg til Godus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå