-MarL- Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Når jeg skal installere forskjellige programmer på pcen her så kommer den feil meling opp. Får ikke tilgang til windows Installer-tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkermodus, eller hvis Windows Installer er ikke Installert på riktig måte. Kontakt støttepersonell for hjelp. jeg finner ikke ut probleme er, men det funka å installere ting på pcen før. Jeg sitter med windows 2000. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Du må sikkert installere Windows Installer 2.0 for at det skal fungere.. Du finner den her. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Takk for svare, men jeg må vente til i morgen. Skal bort. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 jeg sikkert installere Windows Installer 2.0 og fikk denne feil beskjeden Den angitte tjenesten eksisterer allerede. Noen som vet hva som er feil? + at jeg får ikke kopiere noen filer eller maper fra LANe der jeg sitter og tekster og bilder fra internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå