oddanom Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hva gjør jeg for at Win XP Pro(ntfs) skal tåle at prossesoren min blir overklokket. Celeron 566 mhz til 700 mhz. Dette har gått greit med alle andre oprativsystemer tidligere. Har nå hatt et par crasher på maskinen under testing og et par re innstaleringer. Alle tips er velkomment [ Denne Melding var redigert av: oddanom på 2002-02-12 13:55 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 det lurer jeg også på... min AMD Atkon 800 funket fint på 920 mhz i Win98, men i XP kan jeg bare ha den på 896 mhz, ellers klikker det (blåskjerm) når CPU'en loader i ca 1 min. Lenke til kommentar
oddanom Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Har ingen noen gode svar på dette har mest lyst og gå over til win2000 eller millenium. Synes det er merkelig at det ikke kan gå an og få gått i Administrative Tools og gjort noe med dette. har du noe forslag please si i fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå