bluekite98 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei. jeg bare lurer, er det lov å importere Cannabis/Hemp/Hasj energidrikk inn i norge? bare tenkte jeg skulle bestille bare på gøy xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hasj-energidrikk er nok heller tvilsomt, men hamp-produkter er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
bluekite98 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Hemp, ja for den cannabis-energidrikken er jo av hemp så da går det sikkert (får vi håpe) Lenke til kommentar
Flying Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Cannabis Energy Drink bruker vel ekstrakt fra hampfrø? Hampfrø er lovlige i Norge, men om ekstraktet er lovlig vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tror ikke dem har cannabis i drikken noen plasser, så er ganske sikker på at drikken er 100% thc free. Nå har jeg aldri hørt om denne før, men er ganske sikker på at de ikke lager energi drikk med cannabis i. Men med cannabis smak, å hampfrø som de andre nevner har dem sikkert, så det burde gå greit å importere til Norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (...) men er ganske sikker på at de ikke lager energi drikk med cannabis i. Men med cannabis smak, å hampfrø som de andre nevner har dem sikkert, (...) Hamp = cannabis Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hamp = cannabis Frøeene er lovlig i norge. MEN det er ikke lov å dyrke dem, jeg vet det ikke gir mening, men det er slik det er i dette latterlige landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå