??????? Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Lynet slo ned i adsl modemet mitt. Det ble ødelagt, men når jeg fekk nytt merket jeg at nettverkskortet ikke funket, nettverkskortet er innebyget i hovedkortet. Alt annet fungerer som det skal. går det ann å fikse dette på noe vis?????????? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 kan være at spenningen ikke ble stoppet av adsl modemet og fortsatte inn i nettkortet ditt.. skal egentlig være en liten diode som skal stoppe det der.. er ikke sikkert det adsl greiene dine har det da.. har selv fått inn en pc som har blitt tatt av lynet, og strømforsyningen(dioden) stoppet det før det kom til hovedkortet tipper du må bytte hovedkort hvis du vil at det skal funke igjen.. eller bare sette inn ett PCI nettverkskort fint hvis du hadde byttet nick.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Standard at nettverkskortet går ad undas når lynet slår ned. En kamerat av meg hadde det samme problemet, men ADSL modemet overlevde merkelig nok. Det er nok bare å deaktivere det integrerte kortet og kjøre PCI. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå