skarlun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 jeg har fått tak i en gammel radionette radio som jeg bare syns er helt fantastisk å se på. tror den skal fungere men jeg har ikke strømkabel til den. noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt (se bilde) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Den går på batteri, 7.5V. Tror ikke de kontakten er til strøm. Batteriholderen er sikkert kastet. Gamle batterier vil tæres hull på og begynne å lekke. Tipper det er det som er grunnen til de mørke flekkene ned i hjørnet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Her skal vel det være 5 stk batterier (R20/D-cell) som orginalt lå i et slags plastrør. Kontaktene på øverse bildet er inngang for båndopptaker/platspiller (og muligens ekstern antenne?) med bananstikker. Endret 21. november 2012 av Mr D Lenke til kommentar
skarlun Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 hei. takk for hurtig svar. nå har jeg fått liv i den, men er det noen av dere som vet? er Radionette Kurér kun en AM radio? eller hvordan skal innstillingene være for å få inn FM. Bruker man AM radio lenger? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Nei, det er ikke noe særlig du kan bruke en slik radio til. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du skulle hatt i etterfølgeren med FM, Kurér Transi FM. Lenke til kommentar
skarlun Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Kunne det vært noen mulighet til å for eksempel gjøre noe for å koble på en ipod eller mp3 spiller? hadde vært kult å fått den orginale lyden fra den høytaleren. det gjør noe med en :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå