asad Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 I det siste har bildet på TV`en min blitt "mindre". Det flimrer rart midt på skjermen, og hele bildet minsker og blir større igjen. Det jeg lurer på er: Vil det lønne seg å fikse TV`en? Hvor mye vil det koste, og hva er det som er galt med den? Vil det heller lønne å kjøpe seg en ny tv? Så elkjøp haddde et bra tilbud på en 28" Philips til 2698,-. Har oen forslag? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det høres jo ut som noe er alvorlig galt, men om det lønner seg å reparere kommer jo helt an på TVens verdi. Det finnes mange TV reparatører som gir deg gratis prisoverslag, så ta en ringerunde og finn ut hvem som gjør det i nærheten av deg. Du taper i hvert fall ikke noe på å gjøre det... Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 hvem kan jeg ringe isåfall? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Søk på www.gulesider.no - der finner du sikkert noen du kan ringe til (søk etter "tv reparatører"). Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Høres ut som et problem med høgspenningen som skal "strekke ut" bildet slik at strålene alltid treffer de riktige punktene. Tipper det er den saken som mangedobler spenningen der som er problemet. Et verksted skal vel ha rundt 600 kr pr time, burde ikke ta mer enn 1 time å fikse. Med deler vil jeg _tippe_ rundt tusenlappen. Er det en god og nyere tv, ville jeg fikset den, men den Philips'en er slett ikke dum som budsjett-tv. Ikke så veldig flatt bilde, men ganske fint bilde for prisen! Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 TV`en det er snakk om er en 28" Grundig , som er 5 år gammel. KOstet vel 6 tusen da. Burde jeg gå for phillipsen? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg hadde nok gjort det ja. Det er en veldig billig tv, men bildet er bra. Og det er jo det som teller. Grundig på den tida var jo også bra, men tror ikke den er verdt å spandere på en reparasjon på 1000kr+ Du kan jo prøve å selge den til en som kan å reparere slikt, er vel ganske mange som har fagbrev (slik som meg) skulle jeg tro. ...er jo mange mekanikere som kjøper gamle, ødelagte biler og fikser dem opp f.eks. Jeg har selv kjøpt ødelagte tv'er og videomaskiner med feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå