Lola03 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 har du oppgavene du fikk? jeg fikk den samme oppgaven til tentamen som jeg har nå på mandag, hadde hvert fint å vite hva man skal se etter i tillegg til forberedelsesoppgavene har du oppgavene du fikk? jeg fikk den samme oppgaven til tentamen som jeg har nå på mandag, hadde hvert fint å vite hva man skal se etter i tillegg til forberedelsesoppgavene Hei! Jeg skal ha akkurat samme eksamen som dere hadde, bare at vi har tentamen, torsdag 25. april! Er det noen av dere som fortsatt har oppgavene som dere fikk på eksamen? Hadde hjulpet meg utrolig mye!! Tusen takk på forskudd Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Betaler en del for at noen sender meg oppgavene med sine besvarelser Ta kontakt i innboks. Lenke til kommentar
annahol Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har tentamen i det samme i morgen. kan noen sende oppgavene dere fikk på eksamen? hadde vært veldig snilt Lenke til kommentar
Lennne Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei! Jeg arbeider med en skoleoppgave relatert til dette. Vi skal vurdere mulighetene for en slik service (matkasser med råvarer og oppskriftshefter) i en spansk storby (hvor dette tilbudet ikke er så utbredt, etter hva vi kjenner til). Hvis noen har noen besvarelser på eksamen/ tentamen som er nevnt over, eller tips mottas de med glede . Eks. Strategi, Porters 5 P'er etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå