John Kr Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Har kjøpt meg en ny Fujitsu-Siemens Lifebook E7110 med følgende tråløse nettverkskort, Intersil Prism wireless LAN PCI card. Jeg er i ferd med å kjøpe meg trådløst Aksesspunkt mellom denne bærbare PC og mitt hjemmenettverk/bredbånd. Er det noen her som hvet hvilken overføringshastighet dette modemet har? Har den 11, 22 eller 54 Mbps. Kan jeg bruke dette Aksesspunkt punktet (SMC EZ Connect Turbo Aksesspunkt 22 Mbps 802.11b+, 256-bit WEP) mellom min SMC 7004BR router og bærbare PC? Eller er det noen som har gode råd? Takker for alle svar. :smile: Lenke til kommentar
kyl0r Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei, kortet støtter kun 11 Mbps. Du kan bruke det mot 22 Mbps-aksesspunktet ditt, men du vil da kun få 11 Mbps oppkobling (i ca. 5 Mbps overføringshastighet). Med et 22 Mbps-kort i pcen ville du oppnådd ca. 7.5 Mbps i praksis. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Takk for svaret. Da prøver jeg SMC EZ Connect Turbo Aksesspunkt 22 Mbps. Skal i hovedsak kun bruke PC'en opp mot internett, lese nyheter, sende e-mail osv så 5Mbps skulle holde. Har Bredbånd i dag på 0.7 Mbps hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har nå fått min SMC EZ Connect Turbo Aksesspunkt. Lett å koble opp og konfigurere. Stabilt og bra, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå