FuglFøniks Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny PC snart, men er usikker på når. (pga. kommende 64-bits CPU fra AMD, og PCI express) Men når jeg fikk tilbudsmail fra komplett igår, ble jeg svært fristet: Pentium4 2.6 GHz, PC800, Socket PGA478, 512 kB hurtigminne, Northwood NOK 2.095!!! TwinMos DDR-DIMM PC3200 DDR-DIMM, 1024 MB (2x512 MB), Cas Latency 2.5 NOK 1.695 De komponentene er faktisk noe jeg har tenkt på... Erfaringer fra TwinMos RAM'en? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Kan noen hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Kan noen hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Slå til med den p4 2.6ghz'n, ett asus p4p800, den rammen du fant der, og hva annet du skulle finne for godt.. å vente på ny hw er bare dumt pga det kommer alltid noe nytt der fremme. Magnus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Pc'en din holder en stund til P@yne. Hadde venta litt, men. Nei kan sikkert kjøpe det. Men bedre å kjøpe en: Amd Barton 2500+ ca 800 Twinmos 512mb pc3200 ca 900 Abit NF7-S 2.0 ca 900 Så kjøper du deg AMD FX til våren :wink: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Jaja, er ikke d en annen sokkel? Forresten, skal ha Intel... Lenke til kommentar
Thomas HPC Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei, Jeg ville bare si at du heller burde kjøpe en IP4 2.4GHz... fordi du ikke kan overklokke en 2.6 noe mere enn en 2.4... Ikke en 2.8 heller nesten... Kansje 2-300MHz mere eller noe... Jeg har ovrklokka en IP4 2.4GHz til 3.4GHz... Dessuten koster IP4 2.4GHz bare 1900,- NOK Maximum (boxed) Rammen ser OK ut, men ville hella ha valgt et 512MB dual 256MB eller 1024MB dual 512... DDR433/PC3200.... Det går mye raskere... koster vel ca 16-1700,- NOK Vent en liten stund du... Da kjøper du et ABIT IC7-Max 3 kort... Det er et megakort du kan få det moro me... Da kan du kjøre på 3.8GHz hvis du er J**** heldig... Men det koster jo ca 2500,- NOK da... ... lykke til Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Denne virker noe vel krass på meg hvis du sjekker tidspunktet for når den er sendt....det skal ikke mer til enn et ufrivillig dobbelklikk og det kan vel neppe gå under spam.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Denne virker noe vel krass på meg hvis du sjekker tidspunktet for når den er sendt....det skal ikke mer til enn et ufrivillig dobbelklikk og det kan vel neppe gå under spam.. Det er nok bumping jo Skal vel godt gjøres og slette all teksten i forige meldingen, skrive "Kan noen hjelpe meg eller?" og dobbelt clicke 1 dag etterpå den orginale meldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå