Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Ble heller til at jeg kansellerte ordren fra Gamezone siden de enda ikke hadde sendt ordren og heller kjøper det fra Steam. Kjøpte Deluxe og den er vist på 10 GB, og ser at Map Editor er på 10 GB også.

Ja, er mykje betre det, og då får du starta innstalleringen med ein gong... Deluxe er på 10? Det er Deluxe eg har, og der står det Downloading 42% of 8.6 GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, etter jeg hadde kjøpt spillet fikk jeg opp hva jeg ville installere av Far Cry, Far Cry 3 (ca 10000 MB) og Map Editor på ca 10000 MB (Totalt noe rundt 24 GB). Men måtte slette noe fra SSDen og når jeg nå skulle forhåndlaste som det heter på Steam står det 8231MB, altså rundt 8,1 GB. Fikk heller ikke noe spørsmål om Map editor. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg har installert spillet fra disk og størrelsen som var oppgitt under installasjonen var 11,8 GB. Steam sine filer blir generelt større når spill unlockes etter pre-load, så jeg tviler på at det bare tar 8 GB i praksis.

Just Cause 2 var jo forøvrig på under 5 GB mens Max Payne 3 er oppunder 30, så det er tydelig at det er stor forskjell på hvor effektive utviklere er mtp. filstørrelse. FC3 er vel det minste spillet jeg har sett på en stund.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hadde håpet at spillet kanskje kom i dag i USA, slik at jeg kunne benyttet meg av min US VPN fra unblock-us. Funker dette på steam forresten?

Satser mer på Australia. Da det er 2 timer til det blir unlocked der.

Hater at jeg har fri dagen FØR spillet kommer. :hrm:

Lenke til kommentar

Merkelig, etter jeg hadde kjøpt spillet fikk jeg opp hva jeg ville installere av Far Cry, Far Cry 3 (ca 10000 MB) og Map Editor på ca 10000 MB (Totalt noe rundt 24 GB). Men måtte slette noe fra SSDen og når jeg nå skulle forhåndlaste som det heter på Steam står det 8231MB, altså rundt 8,1 GB. Fikk heller ikke noe spørsmål om Map editor. :hm:

Ah, kan hende 10GB var Far Cry og Far Cry 3 til saman... men rart at du berre får opp 8.1 og eg får 8.6GB...

Men System Requirements: Hard Drive:15 GB HD space... så kan hende ein ikkje får forhåndsinnstallere alt samtidig...

Og ja, det står kun Far Cry 3, men det gjorde det med Assassin's Creed 3 og.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Hehe, ja tok et par år før pc'ene faktisk dreiv det helt maxxx

Synes Far Cry 1**** var helt fantastisk, ikke bare Singelplayer men også Multiplayer var noe av det beste eg har spilt. Langt over 100 timer spilt på en MP del som nesten ingen spilte sier vel sitt. Mange ekstremt gode map folk laget.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kvarter å installere på gammel dvd-rom. Oppdateringer. Oppdage at jeg klarte å installere spillet på gebrokken norsk. Gjenta.... First world problems.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...