aleksanderro Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Sci-fi har du i Crysis som er CryTek som lager, som også er de som lagde første Far Cry. 3 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Håper at Nvidia kommer med en god driver som klarer å dra litt til ut av 570, Skal nytes best mulig ivertfall Eg er heilt enig, men med tanke på at det ikkje er lenge sidan dei kom ut med ny drivar, så er det nok ei stund til neste... diverre... Skulle hatt ein drivar som fekk 570 til å fungera betre med voltage mtp. AC3 og... Endret 27. november 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hva feiler det fargepaletten i FarCry 3... Jeg savner også forøvrig det sci-fi preget eneren hadde. Og savner beasts, istedenfor en forbanna tiger og litt hjemmegrodd mose som lar deg lukte fiender... Fargepaletten er helt grei den. Fargerikt og livaktig, noe som står i sterk kontrast til handlingene som foregår på øya. Det er nok et designvalg. Og det er dessuten fint å se et spill i dag, som tørr å ha litt farger. Men akkurat det kan være vanskelig å overbevise deg om det, siden du har Gears of War-logoen som avatar... 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Fargepaletten er helt grei den. Fargerikt og livaktig, noe som står i sterk kontrast til handlingene som foregår på øya. Det er nok et designvalg. Og det er dessuten fint å se et spill i dag, som tørr å ha litt farger. Men akkurat det kan være vanskelig å overbevise deg om det, siden du har Gears of War-logoen som avatar... Altså krangling er jeg ikke ute etter, men jeg sier bare at det virker for "cartoonie" i mine øyne. Jeg synes GoW 2 var bra ja (angående avataren, har jeg bare aldri giddet å bytte), men det betyr ikke at det er spillet jeg lever for, jeg spiller nok det meste Endret 27. november 2012 av Sulphuras Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet når pre-load starter på steam? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Altså krangling er jeg ikke ute etter, men jeg sier bare at det virker for "cartoonie" i mine øyne. Jeg synes GoW 2 var bra ja (angående avataren, har jeg bare aldri giddet å bytte), men det betyr ikke at det er spillet jeg lever for, jeg spiller nok det meste Jeg sier ikke at Gears of War-serien er dårlige spill. Det er de ikke. Men de er notoriske for å hjelpe til med innføringen av tamme, grå, "apokalyptiske" fargepaletter i moderne skytespill. CoD-spillene og Battlefield 3 lider av det samme. Det virker som at det er hipt for ungdommen at alle AAA-spill skal se grå og brune ut. I noen spill kan det passe, men for eksempel i Battlefield 3 er det helt unødvendig, og er tydelig bare gjort for "kulhetsfaktoren". I Far Cry 3 har den levende fargepaletten som sagt en funksjon. Øya skal se ut som en paradisøy, et sted man ønsker å besøke. Det er derfor ungdommene drar dit først og fremst. Og det skaper ekstra kontrast når man etter hvert bevitner de fæle hendelsene som finner sted på øya. Endret 27. november 2012 av Hr. Jenssen 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg sier ikke at Gears of War-serien er dårlige spill. Det er de ikke. Men de er notoriske for å hjelpe til med innføringen av tamme, grå, "apokalyptiske" fargepaletter i moderne skytespill. CoD-spillene og Battlefield 3 lider av det samme. Det virker som at det er hipt for ungdommen at alle AAA-spill skal se grå og brune ut. I noen spill kan det passe, men for eksempel i Battlefield 3 er det helt unødvendig, og er tydelig bare gjort for "kulhetsfaktoren". I Far Cry 3 har den levende fargepaletten som sagt en funksjon. Øya skal se ut som en paradisøy, et sted man ønsker å besøke. Det er derfor ungdommene drar dit først og fremst. Og det skaper ekstra kontrast når man etter hvert bevitner de fæle hendelsene som finner sted på øya. Er absolutt enig med det angående Battlefield og CoD. mange spill er for jordbrune, eller lik grå... Men uansett, jeg gleder meg veldig til Far Cry 3, og jeg har ikke sett annet en filmer på youtube, så skal ikke si noe før jeg spiller det egentlig. Og perspektivet du legger fram virker jo ganske logisk, dog det virker som dagtid har litt... dybdeløse farger. Nattestid og kveld ser jo fenomenalt ut. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet når pre-load starter på steam? Kanskje det ikke er noe pre-load? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kanskje det ikke er noe pre-load? har akkurat pre-loaded. bare synd det ikke finnes en crack som lar meg spille Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hadde håpet at spillet kanskje kom i dag i USA, slik at jeg kunne benyttet meg av min US VPN fra unblock-us. Funker dette på steam forresten? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vel, pre loaden var iallefall tilgjengeleg rundt kl.06.00 idag tidleg... Men eg klarar fint å venta til imorgo... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skal ha jobbehelg med 12 timers vakter i helgen, så det blir fint lite spilling kan du si Reiser dessuten på besøk til foreldrene min i friuken min neste uke også. Jaja har jeg noe å se frem til ihvertfall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvor stort er spillet for dere som allerede har lastet det ned fra Steam? Spillet har enda ikke blitt sendt fra Gamezone, så håper jeg får det ihvertfall innen lørdag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Får satse på at Insane Editionen min kommer dumpende ned i postkassa i morgen. 3 dagers helg er alltids kjekt ^^, Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Spaceworld har sendt spillet Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvor stort er spillet for dere som allerede har lastet det ned fra Steam? Spillet har enda ikke blitt sendt fra Gamezone, så håper jeg får det ihvertfall innen lørdag... 8 gig ca. Skal ha jobbehelg med 12 timers vakter i helgen, så det blir fint lite spilling kan du si Reiser dessuten på besøk til foreldrene min i friuken min neste uke også. Jaja har jeg noe å se frem til ihvertfall. hva med å "bli syk" i helgen...så får du en super spill helg Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Hvor stort er spillet for dere som allerede har lastet det ned fra Steam? Spillet har enda ikke blitt sendt fra Gamezone, så håper jeg får det ihvertfall innen lørdag... 8.6GB Eksagt Endret 28. november 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ikke mer? Hmm, trodde faktisk dette spillet skulle bli rundt 15-20 GB.. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ikke mer? Hmm, trodde faktisk dette spillet skulle bli rundt 15-20 GB.. Ja eg og ville tru det, men verkar som øya ikkje er så stor som dei skal det til kanskje? Men Far Cry (1) var jo berre på 3.2GB i sin tid då... 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ble heller til at jeg kansellerte ordren fra Gamezone siden de enda ikke hadde sendt ordren og heller kjøper det fra Steam. Kjøpte Deluxe og den er vist på 10 GB, og ser at Map Editor er på 10 GB også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå