Dellers Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Personlig satser jeg på at grafikkort er det viktigste. Har GTX 670 SLI selv, men ikke 2600k da det ikke fantes hovedkort til disse da jeg kjøpte maskina min tidlig i 2011. Er vel begrensa hvor mye som går på prosessoren vil jeg tro. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Personlig satser jeg på at grafikkort er det viktigste. Har GTX 670 SLI selv, men ikke 2600k da det ikke fantes hovedkort til disse da jeg kjøpte maskina min tidlig i 2011. Er vel begrensa hvor mye som går på prosessoren vil jeg tro. Ja, enig der. Eg har selv GTX 680. Som skal iallefall holde til High settings. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hmm... Mitt gamle 5870 kort vil vel kanskje slite litt her? Hvis jeg klarer medium settings så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Herlig galskap på tropisk øy. Les hele saken hvor stor del har Psykedelia i spillet? Håper at Nvidia kommer med en god driver som klarer å dra litt til ut av 570, Skal nytes best mulig ivertfall 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hmm... Mitt gamle 5870 kort vil vel kanskje slite litt her? Hvis jeg klarer medium settings så er jeg fornøyd. Trolig nok å spare litt på AA osv. Samme kort selv, men kjører en overklokket 750 på 4Ghz da. Håper nesten det er ganske cpu-intensivt Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er veldig enig med mange andre at FC2 er et elendig spill av forskjellige grunner som mange har påpekt. Dessverre fikk FC2 veldig gode anmeldelser, og derfor er jeg også skeptisk til FC3. Synd man ikke kan stole på sånt. Prøves skal det uansett siden jeg digget FC1! Håper mitt 6950 greier å henge med i svingene 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvorfor ikke bare gi 10 når anmeldelsen er blottet for kritisk sans, og jeg ikke kan se det står noe som helst negativt om spillet, eller et nogenlunde nyansert blikk på det i det hele tatt? Jeg skulle ønske at anmeldelsen kunne prøve å være litt mer troverdig, og ingenting hadde vært bedre enn om dette spillet har denne fantastiske historien og karakterene anmeldelsen snakker om, men så lenge anmeldelsen like gjerne kunne vært åpningsinlegget i Gamers eventuelle "Den store Far Cry 3"-tråden, skrevet av en random fanboy, så blir det for min del helt umulig. Ikke lett å være spillkjøper i 2012. Forøvrig kjekt å se at samling på smurfebær, jeg mener "minnekort og eldgamle statuer" også er sett på som positivt i 2012. Zynga gnir seg nok i hendene. Dette blir i alle fall billigere totalt sett for foreldre i forhold til om de skulle kjøpt et annet mobilspill, selv om utsalgsprisen er en del høyere. Noe positivt kommer det i alle fall ut av denne utviklingen. Så sint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvordan er begynnelsen i spillet? Er det slik at en må lage en karakter, eller velge en prefabrikkert karakter, eller er det en bestemt hovedperson? Husker fra Far Cry 2, da kunne man velge en av flere prefabrikkerte karakterer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Om du leser/ser på (video-) anmeldelsene, så vil du kjapt finne ut at du er én spesifikk karakter. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Blir spennende å se hvordan MP delen blir, spilt langt over 100 timer på Far Cry1 Mp som var og slett var helt overlegen på den tiden for min del. Dumt at det er "små" baner, var morsomt med kjøretøy. Så gleder meg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Omtrent samtlige anmeldelser sier at multiplayer er uoriginal, overfladisk og veldig kjedelig. Det er ikke multiplayer'en du bør kjøpe spillet for. Ikke COOP'en heller. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Omtrent samtlige anmeldelser sier at multiplayer er uoriginal, overfladisk og veldig kjedelig. Det er ikke multiplayer'en du bør kjøpe spillet for. Ikke COOP'en heller. Skuffende om det stemmer, eg kjøper spillet bare for MP. Blitt mer og mer lei Singelplayer spill med årene. Rører som regel aldri singelplayer om det er en MP innblandet! Nå kan det være folk liker MP delen også inkludert meg. Mange forskjellige meninger. Av det eg har sett virker MP delen mer enn bra nok Endret 26. november 2012 av Raul07 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Trodde alle kjøpte Far Cry 3 for singleplayer... 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Trodde alle kjøpte Far Cry 3 for singleplayer... Hadde/har stor tro på MP delen, som eg skrev over. Far Cry 1 var noe av det beste eg har spilt Online. Når man har over 200 xbox 360 spill og spilt gjennom alle sammen i Singelplayer blir man lei.. Folk skal selvsagt få ha sin egen mening om hva som skal spilles i Far Cry 3.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Forhåndsbestilte dette (sammen med Assasins) for en måned siden til X360. Håper jeg får det på release eller før helga i det minste, for da blir det spilling. Enern var superb da den kom. Aldri sett grafikk i nærheten, og oppdaterte PCen min med en gang, kun for å spille Far Cry. 2'ern irriterte meg noe grenseløst til tider, men ga meg også mange gleder. Så ble et "greit" spill sett helhetsmessig. Sett mange videoer i det siste fra Far Cry 3, og voiceactingen er det beste jeg har sett i et spill noen gang. Tør påstå dette allerede på basis av gameplay videoer og trailers. Så der har de nok levert skikkelig. Så skal det være mulig til å gjøre fast travel mye enklere nå. Var seriøst en headache uten like i toa. Alle som forhåndsbestiller får bla hvite tigre og panter med i spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hadde/har stor tro på MP delen, som eg skrev over. Far Cry 1 var noe av det beste eg har spilt Online. Når man har over 200 xbox 360 spill og spilt gjennom alle sammen i Singelplayer blir man lei.. Folk skal selvsagt få ha sin egen mening om hva som skal spilles i Far Cry 3.... Vel for det første, så har det ingen ting å si at Far Cry 1 hadde god multiplayer, da et helt annet utviklerstudio sto bak det spillet. Nå er det Ubisoft som lager Far Cry. Den eneste likheten FC3 har med FC1 er navnet. Ja, og at spillene foregår på ei tropisk øy da, selvfølgelig. For det andre... hva mener du med at du er lei av singleplayer fordi du har 200 spill? Har du 200 kopier av samme spill? Hvordan kan du bli lei av Far Cry 3 når du spiller Skyrim? Jeg skjønner ikke helt... Vel, uansett. . Når IGN gir uhemmet skryt til et spill, skal man være varsom med å ta dem for seriøst. Men når de faktisk kritiserer noe, har de ofte rett. Merkelig nok. Lurer på om du kanskje går på en bommert om du betaler full pris bare for multiplayer-delen. Kanskje du burde avbestille og heller plukke det opp under et salg. Innen den tid vil du kanskje også ha mulighet til å få mer informasjon fra flere kilder, om hvorvidt MP-delen faktisk er verd å bryne seg på. Endret 26. november 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fikk veldig RDR følelse av artikkelen, hadde ikke lyst på spillet, men nå må det vel inn i samlingen min! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vel for det første, så har det ingen ting å si at Far Cry 1 hadde god multiplayer, da et helt annet utviklerstudio sto bak det spillet. Nå er det Ubisoft som lager Far Cry. Den eneste likheten FC3 har med FC1 er navnet. Ja, og at spillene foregår på ei tropisk øy da, selvfølgelig. For det andre... hva mener du med at du er lei av singleplayer fordi du har 200 spill? Har du 200 kopier av samme spill? Hvordan kan du bli lei av Far Cry 3 når du spiller Skyrim? Jeg skjønner ikke helt... Vel, uansett. . Når IGN gir uhemmet skryt til et spill, skal man være varsom med å ta dem for seriøst. Men når de faktisk kritiserer noe, har de ofte rett. Merkelig nok. Lurer på om du kanskje går på en bommert om du betaler full pris bare for multiplayer-delen. Kanskje du burde avbestille og heller plukke det opp under et salg. Innen den tid vil du kanskje også ha mulighet til å få mer informasjon fra flere kilder, om hvorvidt MP-delen faktisk er verd å bryne seg på. Enkelt å greit fordi eg liker å konkurrere mot andre spillere og ikke CPU styrte. Og NEI har over 200 forskjellige Xbox 360 spill. Spilt igjennom samtlige for å få achievements. Enkel grunn til å bli lei alt av Singelplayer. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Da mangler eg bare en litt bedre CPU så kan eg spille på Ultra. Men tror nok spillet ser riktig så pent ut på high også. Blir kjøp for min del, Far Cry 1 er noe av det beste eg har spilt. tror ikke den cpuen du har vil ha noe problem med ultra i far cry 3 altså hehe. Endret 26. november 2012 av Blazer Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva feiler det fargepaletten i FarCry 3... Jeg savner også forøvrig det sci-fi preget eneren hadde. Og savner beasts, istedenfor en forbanna tiger og litt hjemmegrodd mose som lar deg lukte fiender... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå