FuzzFuet Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei! Foreldrene mine vil og må stadig mer bruke PC til arbeid, nettbank osv. Problemet er at de ikke kan stort, og trenger hjelp til det mest grunnlegende. Mor fikser nettbank og leser nyheter på vg.no, men der stopper det. Jeg har ikke tålmodighet til å vise de samme tingene gang på gang. Så lurer på om det finnes noen oppdaterte nettkurs eller lignende som de kan få prøvd? Har søkt litt, men finne bare kurs som ikke er oppdatert siden alle hadde WinXP. Noen? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bruker det ikke å følge med en brukermanual til Windows? Eller husker jeg feil. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://www.folkeuniversitetet.no/datakurs/grunnleggende-datakurs/datakurs-for-begynnere/kat-id-31402/ Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hvis de takler engelsk, så er Teach Parents Tech en artig tilnærming til ditt "problem". Endret 26. november 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå