tom waits for alice Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Holder på å installere MS SQL Server Standard Edition her på Windows 8, til utviklings- og testformål med Visual Studio 2012. Trenger et greit admin-verktøy. Jeg har tidligere brukt Navicat på MySQL, er det gode greier på MS SQL også? Noen andre verktøy? Kan godt koste bitte litt, men ikke en formue, dette går av egen meget slunkne lomme. Egentlig ikke noen avanserte behov. Bare kunne definere databasestruktur med mere, lage relasjonsdiagram, generere og liste data etc... Geir Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vi bruker Microsoft SQL Server Management Studio her på bruket ihvertfall. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 MSSQL kommer med SQL Management studio som fungerer ganske greit. Visuell bygging av spørring er litt knotete, men så foretrekker jeg å skrive uansett. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Da kikker jeg på det. Takk for svar. Og ja, jeg satser nok på å skrive spørringene selv. Det er trening det også. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå