Fettklomp Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bestilte meg Super70 linja fra CD i forrige uke, og idag fikk jeg montert opp modemet. Speedtest til varierte servere og Itavisens speedometer slår alle fast at jeg får rundt 24.9-25mb downspeed og 4.9-5mb up speed. Jeg er koblet direkte på modemet via en 10m kabel. - Kabelen jeg bruker er X antall år siden? kan det være gammel tech på kabelen som begrenser meg eller har CD bare skrewet opp no skikkelig? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Sjekk med denne: www.bredbandskollen.se Broren min jobber i CD og han sier det er den eneste godkjente "speedtesten" de bruker. Jeg har selv 70/10 fra cd og jeg testet nå, jeg fikk 70,2/10,4 Hvis du får samme resultat som før, prøv en annen kabel. Hvis ikke det hjelper, ring til support. Endret 21. november 2012 av Snytefant Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Benyttet en annen kabel på denne datamaskinen og en annen kabel på en laptop jeg har liggende. Samme resultat med den siden også. - Brukte den 1m kabelen som følgte med modemet - Brukt Firefox og Chrome - Brukt både ny 1m og gammel 10m på både laptop og stasjonær Samme resultat. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Da er det bare en ting å gjøre: https://kabel.canaldigital.no/Kundeservice/ Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Får selv 69.14 og 10.23 trådløst over 5Ghz. Endret 21. november 2012 av 5D6A15 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hørtes ut som du har fått en annen pakkehastighet. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Snakka me CD nå nettopp... Siden jeg bestilte kabelTV samtidig som internett så ordnet de en Ultra pakke som er på nettopp 25/5. Siden vi bare er 3 i huset beholder jeg bare den løsningen da jeg tviler på at jeg egentlig skal trenge no mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå