Sjøbanan Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://www.netonnet.no/art/mobil/samsung/telefoner/samsung-n7100galaxynoteii/177020.6823/ Jeg har ringt dem og de skal få fikset det sa damen, men er frustret da jeg nå må vente enda mer, samt jeg fikk tvilling sim som var vanlig Men telefonen ser lekker ut Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Micro SIM er vel standard nå? Får jo nesten ikke kjøpt nye telefoner med noe annet (bortsett fra iPhone 5) Lenke til kommentar
War Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 De som sender ut SIM-kort burde vel sende et slikt med micro inni som man kan presse ut. Produsere noe annet idag er bare teit. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Aha er jeg som ikke er helt med heller her ja Er det noen guids som ikke trenger printer da jeg ikke har det? Klipper lett jeg Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Generelt Operativsystem Nokia Belle Operatørlåst Nei Type mobil Smartphone SAR-verdi Godkjent SIM-kort Standard SIM Støtte for to SIM-kort Ja Tastatur Qwerty-tastatur (skjerm) Nokia? hahah er hvist ikke bare jeg som har bommet når jeg leste forje gang ^^ samt 2x sim støtte.. nice Endret 21. november 2012 av Stian2345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå