V. Haugen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det spørs om produsenten har materialer nok til sin nye superskjerm. ? Samsung sliter med Galaxy S IV-skjerm Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Gleder meg. Blir litt av ett hopp å gå fra S1 til S4. Er det forresten noe som skulle tilsi at de IKKE kommer til å kalle den S4, som skribenten antyder ? Edit: Etter å ha lest kilden selv fant jeg ut at det ikke direkte er snakk om S4, men en "smartphone i S-serien"... som forklarer spørsmålstegnet i artikkelen men ikke mangelen på informasjon fra skribenten. Endret 21. november 2012 av - Slaktarn - 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Gleder meg. Blir litt av ett hopp å gå fra S1 til S4.Er det forresten noe som skulle tilsi at de IKKE kommer til å kalle den S4, som skribenten antyder ? Hva mener du? Skribenten antyder at de fortsatt kommer til å bruke romertall, altså da IV. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) De kommer sikkert til å kalle den Samsung Galaxy 4S. Wops. Kom på at jeg var på den andre siden av slagmarken. Endret 21. november 2012 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Syk skjermopplysning til en så liten telefon; for meg virket 720p plenty til slike mobiler. Nesten litt flaut når mobilene har like mange piksler på skjermbildet som på begge flatskjermene mine på henholdsvis 24- og 42 tommer. En ting er høy skjermoppløsning, men en annen ting er kravet til maskinvaren som skal rendere alle pikslene, og batterikonsumet dette vil gi. Spørsmålet er om man virkelig trenger 1080p på en så liten mobilskjerm (virker nesten litt "gimmicky" spør du meg). 6 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Now i can see, everything is so clear to me. Slutt å vær så gretten gave. 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Gleder meg. Blir litt av ett hopp å gå fra S1 til S4.Er det forresten noe som skulle tilsi at de IKKE kommer til å kalle den S4, som skribenten antyder ?Hva mener du?Skribenten antyder at de fortsatt kommer til å bruke romertall, altså da IV. Det gikk meg hus forbi, gitt. Hvorfor ikke bruke romertall overalt, da, i overskriften f.eks... Jaja.. nok pirkemeter fra meg, gleder meg uansett til en solid oppgradering Endret 21. november 2012 av - Slaktarn - Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 4 er ansett som et ulykkestall mangen steder i østen hvis jeg ikke husker feil. Det er mangen produsenter som hopper over tallet 4. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis denne hadde kommer med Ubuntu for Android hadde jeg vært solgt <3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ubuntu on Android? Du vil ha operativsystem i et operativsystem, altså virtualisering på en mobil? Gratulerer. 3 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ubuntu on Android? Du vil ha operativsystem i et operativsystem, altså virtualisering på en mobil? Gratulerer. Han mener nok Ubuntu for ARM Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Må innrømme at jeg har et veldig problem med å stole på anonyme "kilder" av denne typen. "De har problemer" er omtrent så vagt som det blir, og hvem som helst kan i utgangspunktet spoofe en slik påstand. Men vi ser vel om dette stemmer. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Syk skjermopplysning til en så liten telefon; for meg virket 720p plenty til slike mobiler. Nesten litt flaut når mobilene har like mange piksler på skjermbildet som på begge flatskjermene mine på henholdsvis 24- og 42 tommer. En ting er høy skjermoppløsning, men en annen ting er kravet til maskinvaren som skal rendere alle pikslene, og batterikonsumet dette vil gi. Spørsmålet er om man virkelig trenger 1080p på en så liten mobilskjerm (virker nesten litt "gimmicky" spør du meg). HTC DNA klarer fint å sparke skikkelig fra seg med en 1080p-skjerm. Den delen av telefonen som sliter er batteriet, men så er HTC kjent for å drite seg på draget når det gjelder batterier, så dette er intet overraskende. Heldigvis er Samsung flinkere på dette området. Hvis denne hadde kommer med Ubuntu for Android hadde jeg vært solgt <3 Nja, du kan jo få Ubuntu på de fleste Android-enheter idag, men det er ikke akkurat utviklet for 4-5" skjermer, så jeg anbefaler det ikke. Ubuntu for Android ser dog mer lovende ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ubuntu on Android? Du vil ha operativsystem i et operativsystem, altså virtualisering på en mobil? Gratulerer. Yo, dawg. I herd you like operating systems. 6 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Oh the humanity. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Gratulerer, du har installert et X86-OS på en X86-data. Be proud, no one has done it before you. 1 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Gratulerer, du har gjort narr av en person for å skrive feil, ingen har gjort det før deg... Endret 21. november 2012 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Gratulerer, du ble offended Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg